slurfie Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Geplaatst: 18 december 2006 Ik denk de ballas, en dan kunnen we hem releasen. Zullen we als team bij elkaar blijven om te modden? JelleVD Vind ik goed Maar ik denk dat we ook verder moeten gaan met deze mod ( 1.0, 1.1 1.2 enz? ) Reageren
JelleVD Geplaatst: 18 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2006 En nu moeten we ook nog een naam bedenken voor ons team . Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Geplaatst: 18 december 2006 (bewerkt) zullen we eerst ff 1 persoon uitkiezen voor onze gang. dan kunnen we verder met onze gangtalk Late EDIT: lukt het met de main.scm om de hydra te laten spawnen bovenop de Wangcars? oja ik ben bezig met de tank nieuwe textures te geven Bewerkt: 21 december 2006 door Da Phoenix Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Geplaatst: 28 december 2006 JELLE ZOU JE FF WILLEN REAGEREN want volgens mij is de mod een beetje DOOD Reageren
slurfie Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Geplaatst: 28 december 2006 (bewerkt) JELLE ZOU JE FF WILLEN REAGERENwant volgens mij is de mod een beetje DOOD Ik denk dat ik ermee stop Onactief, ik heb wel wat beters te doen. Bewerkt: 28 december 2006 door slurfie Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Geplaatst: 28 december 2006 JELLE ZOU JE FF WILLEN REAGEREN want volgens mij is de mod een beetje DOOD Ik denk dat ik ermee stop Onactief, ik heb wel wat beters te doen. Ja ik ben nu bezig me V2 van de Verdant Meadows Mod van mij en jij tog met je vuurwerkmod? Reageren
JelleVD Geplaatst: 31 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Sorry, mn internet was kapot! We hoeven hem toch alleen nog maar te releasen. Reageren
slurfie Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Sorry, mn internet was kapot! We hoeven hem toch alleen nog maar te releasen. Ja dat is zo, als je ff msn komt krijg je de main.SCM Reageren
Koen729 Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Dus wat gebeurd er nou precies als je die mod download? Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Dus wat gebeurd er nou precies als je die mod download? Dat was mijn volgende vraag, het is misschien wel snugger om in de eerste post ff te typen waar de mod over gaat en wat het doet, anders snapt niemand er de ballen van. Reageren
nuke_obelisk Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 als je toch de scm file edit en als je daarna toch een newgame moet beginne doe het dan goed, en spawn een stel vliegtuigen en tanks etc op verdant meadows, ook zou het handig zijn als iemand de mod in geheel met scm instaleert, vervolgens alle missies uitspeelt (alleen missie niet extra stuff) en dat je dan de savegame erbij doet zodat je niet helemaal overnieuw hoeft te beginne. Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 er spawnt wel wat op Verdant Meadows maar uh.. hoe moet ik dat zeggen.. ik ga geen V2 maken van de Army Mod Reageren
slurfie Geplaatst: 12 januari 2007 Rapport Geplaatst: 12 januari 2007 Eindelijk dan de release! -Download: Klik of Klik2 komt nog Wat verandert er: De gangs veranderen - Grove Street Familie word de army. - De Ballas worden de Thugs - En de Los Vagos gang worden de WillowField Thugs De patriot verandert: - De model en texture - Je gang rijd er in rond De Army Verdant Paradise: - Army style textures - Extra dingen erbij ( zoals toren enz ) Parachute: - Army Style Textures WangCars: - WangCars bij EXIT geëdit bij het army mod team. ( Toestemming: OK ) Reageren
JelleVD Geplaatst: 12 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 januari 2007 (bewerkt) Bedankt Slurfie & Da Phoenix, ik vond het fijn om met jullie te werken. Ik hoop dat we ooit nog samen eens een groot project gaan doen, maar dat zien we dan wel. Even uitrusten! RESPECT! Groetjes, JelleVD Bewerkt: 12 januari 2007 door jellevd Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Hehe de release ik vind dat we ook aardig de taken hebben verdeeld. nu kan IK ook main.scm modden (bedankt slurfie ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.