kevin software Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Geplaatst: 17 november 2006 (bewerkt) ik had nog een vraagje hoe kan je autos laten staan als je later terug komt Bewerkt: 17 november 2006 door Dutchy3010 Reageren
Jorair Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Geplaatst: 17 november 2006 Je kan ze in je garage zetten, als je dat niet doet verdwijnen ze altijd weer. Reageren
kevin software Geplaatst: 17 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 november 2006 maar kan dus niet laten staan of modden of zo ??? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Geplaatst: 17 november 2006 maar kan dus niet laten staan of modden of zo ??? Gewoon laten staan kan niet. Soms wel, als je even winkel ofzo binnen gaat staat hij nog wel buiten, maar niet nadat je het spel opnieuw hebt opgestart. Dit kan echter wel door middel van modden. Dan kan je auto's op een bepaalde plaats laten spawnen. Ik verwijs je daarvoor door naar deze tutorial. Reageren
kevin software Geplaatst: 17 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 november 2006 deze tutrial heb ik al gevolgt maar ik snap er niks van Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Geplaatst: 17 november 2006 deze tutrial heb ik al gevolgt maar ik snap er niks van Dan kan je het beter vragen in het modding forum. Verplaatst bij deze. Je zou wat meer uitleg kunnen geven over wat er precies niet lukt. Bij welke stap loopt het verkeerd? Wij weten ook niet wat er niet lukt, dus kunnen we je niet helpen. Iets meer uitleg zou wel handig zijn . Reageren
JGuntherS Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Geplaatst: 20 november 2006 Het is wel mogelijk om auto's te bewaren waar je ze gelaten hebt, maar dat zal zeker niet makkelijk worden! Je zult eerst de basis van het SCM'en goed onder de knie moeten hebben, je moet weten wat een array is en je moet eens systeem bedenken dat de auto's weer terugzet, je moet een systeem bedenken dat bepaalt welke auto's opgeslagen moeten worden, en nog meer, dus het zal zeker geen peuleschil worden! Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 24 november 2006 Rapport Geplaatst: 24 november 2006 of je vervangt een stream bestand dan blijft ie gewoon heel lang staan hoever je weg gaat Reageren
Flotje Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 Nou, het is geloof ik vrij simpel, maar dan moet je wel ff een systeem bedenken, waarbij je eerst een bepaalde knop (combinatie) moet indrukken, want je kan niet zomaar elke auto opslaan... Dan moet je dus gewoon die auto+zijn kleur+eventueel de schade+zijn coorinaat opslaan op interger values, en dan.... Een sphere er in de buurt maken dat als je daarop gaat staan die auto verschijnt, en de rest van het script word uitgeschakeld. Als je voor Vice city is maak ik het voor je:) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.