Jump to content

Kart-locatie / WikiGTA

Recommended Posts

Geplaatst:

ik ben er nu met een kart aant rijden

en nee ik weet niet waar het staat

>>> Door Dutchy3010: Als je geen antwoord weet op de vraag in het topic, is het ook onnodig om een post te plaatsen. Graag hier in het vervolg op letten ;).<<<

Geplaatst: (bewerkt)

Om die kart daar te laten spawnen moet je eerst de missie 'Cut Throat Business' voltooid hebben. In deze missie moet je OG Loc namelijk achtervolgen met een kart en deze kart komt na het voltooien van de missie dus achter de mansion te staan. Waarschijnlijk staat hij er nog niet bij jou omdat je nog niet ver genoeg bent met de missies. ;)

Bewerkt: door Bling

waarom is het dan geen rood stipje?!?!?!?!?

Bewerkt: door The Big Ear

Een tijdje geleden is het iemand anders ook opgevallen en heeft dat in dit topic laten weten.

Het lijkt een fout, volgens mij spawned daar helemaal geen Kart. Echter, de mapmaker kan er niet al te veel aan doen. Even een quote hoe men tot de locaties is gekomen:

>>> Door GTA-Sheep: Fouten kunnen natuurlijk altijd, maar hou er bij het aanpassen wel rekening mee dat de locaties rechtstreeks uit de broncode van het spel komen. Het zou dus net zo'n "fout" kunnen zijn als die Bobcat die boven het water spawnt. Niet onze fout dus, maar die van Rockstar icon_mrgreen.gif<<<

Als je Cut throat nog niet hebt gedaan is het helaas zo dat je nog geen Kart kan rijden via een normale manier. Eventueel kan je een carspawner proberen maar dan horen we dat wel.

Bewerkt: door Preddy
Geplaatst:

Je kan wel zonder dat je Cut Throat Business in een kart rijden... :Y

Ik zal het uit leggen:

Nadat je Wang Cars hebt gekocht en bent gebelt voor street races te doen, staat er achter Wang Cars een rode marker.

Loop erin en selecteer "Go-Go Karting".

Start de race en rij met je kart, zo je garage in. Stap uit en loop de garage uit.

Dan start er een tijd die zegt dat je weer terug je kart in moet om de race verder te doen, niet doen. Gewoon wachten todat je tijd om is, ga naar je garage en daar is je mooie nieuwe Kart.

:engel:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...