Jump to content

Domino Day 2006


ExploudeD

Recommended Posts

  • Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ExploudeD

    9

  • Blizz

    6

  • Gtaboy107

    4

  • Twenty Eyes

    2

Ik heb het altijd al mooi gevonden, volgens mij kijk ik al vanaf mijn 5e. Het is nog steeds zo mooi. Ik hou alleen niet zo van die challanges, daar kan ik niet tegen. Vooral de laatste van dit jaar niet. Als die niet lukt, is het wereldrecord NIET gebroken! Ik vind het om het zelf te doen ook grappig. Ik hou altijd de video's tot het volgend jaar, dan kan ik er teminste van genieten.

Link to comment
Delen op andere websites

Belangerijk:

We zijn alweer over de 1 miljoen. Maar de eerste challange is mislukt. Maar dat was gelukkig maar voor 400 stenen. Nou komt er weer een voor 4000 stenen. Ik post bij de volgende Reclame weer.

Belangerijk:

We zitten nu bijna op de 3 miljoen. Maar jammer genoeg was de 2e challange ook mislukt. Want het rijdje kwam alweer vanaf de andere kant. Maar nou komt zo de 3e challange. Van 40.000 Stenen. Deze moet echt lukken. En natuurlijk moet de laatste ook lukken. Maar eerlijk gezegd denk ik wel dat ze het halen. Het zal niet veel meer zijn. Maar wel wat meer.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe weet jij dat allemaal??

!!

Dat zie ik op TV he. Dat zeggen ze aan het begin van de reclame. Hoeveel er om is. ;)

Belangerijk:

We zitten nou bijna op de 4 miljoen. Maar de laatste challange moet lukken anders is het zo en zo mislukt. En dat zal dan de eerste keer zins 7 JAAR zijn. Dus ik hoop echt dat het gaat lukken.

Bewerkt: door ExploudeD
Link to comment
Delen op andere websites

Bij ons niet hoor. Moeten jullie niet wachten tot rond half 12 om het te weten (bij ons is het eerst tragger hippy)

PS: Offtopic: Hebben jullie ook niet zoiets als tragger hippy: Tequilla ofzo?

Ik snap je niet echt waarom moeten jullie wachten. Als je goed luister en veel onthoud kan je horen hoeveel er ongeveer om is. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...