Jump to content

Domino Day 2006


ExploudeD

Recommended Posts

  • Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ExploudeD

    9

  • Blizz

    6

  • Gtaboy107

    4

  • Twenty Eyes

    2

Ik vind het leuk, maar ik vond het leuker toen het nog iets speciaals was, en toen ik ervoor uit mijn bed werd gehaald (een tijd geleden dus)

met die reclames is er nouwelijks wat aan, heb tijdens de reclames naar de BBC gekeken, daar hadden ze ook een evenement, weet niet precies wat, maar was wel leuker, en zonder reclames

en wie weet wat er nou mis ging met die klote hekjes bij de eerste 3 challenges?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gezegt dat ik na afloop nog iets zou posten in dit topic, dus hier is me post:

Ik heb genoten van de miljoenen vallende steentjes. Het geluid zit nog steeds in me hoofd :puh:. Dit keer was het ook erg speciaal met de muziek op de achtergrond. Het hoogtepunt was voor mij de moonwalker. Het gebroken wijnglas was ook erg mooi. Ik vind dat iedereen die heeft meegebouwd een bedankje verdient. Ze hebben enorm veel moeite gedaan om ons een avond vol enterteinment te geven.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een prestatie! Weer ruim het record gebroken en daar mag je trots op zijn!

Wat een prachtig thema, Muziek.. Mooier kon niet, YMCA prachtig! En dan Michael Jackson, die schoenen erg leuk! Ze hebben het weer geflikt! :klap:

Alleen die belspellen tussen door waren iritant.. Echt makkelijk man, mwa daarom bellen natuurlijk veel mensen = veel geld voor hun.. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Ik meld even dat de laatste challange is gelukt dus het record zal zeker wel gebroken worden. :klap:

Hey vergeet er niet bij te zetten dat wij de Nederlanders & onze oosterbuuren de Duitsers het wel hebben geflikt.

Lang leven holland.

En ik vond het ook tegek.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...