Nick-NL- Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Geplaatst: 17 november 2006 ik was gta vice city stories aan het spelen en toen was me het opgevallen dat op de ambulane aan de voorkant het woordje ambulance in spiegel beeld staat ik kan helaas nog geen screenshots maken Reageren
ASPHALT Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Geplaatst: 17 november 2006 (bewerkt) ik was gta vice city stories aan het spelen en toen was me het opgevallen dat op de ambulane aan de voorkant het woordje ambulance in spiegel beeld staat ik kan helaas nog geen screenshots maken Als ik het mij goed herinner is dit in meerdere GTA's, dit is voor automobielisten die in hun spiegel de Ambulance zien aankomen. Zij kijken via een spiegel en zien dit dus goed . In San Andreas is het in ieder geval, volgensmij in de andere ook. Gossie, ik wouw die link in het SA gedeelte ook nog even opzoeken maar Preddy is me voor en tevens te laat . [@ Preddy: Het kan zijn dat jij al aan het typen was maar ik zag niemand... ] Bewerkt: 17 november 2006 door ASPHALT Reageren
Preddy Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Geplaatst: 17 november 2006 Dat zou inderdaad kunnen. Het is niet speciaal, aangezien dat ook gewoon in het echt voorkomt. Zo kan een bestuurder van een auto in zijn spiegels goed lezen wat er staat, en ziet hij/zij het niet in spiegelbeeld . Zie hier ook een topic uit het SA gedeelte, met dezelfde opmerking. Reageren
Nick-NL- Geplaatst: 17 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 november 2006 ok srry ik heb gekenen maar ik zag er geen ander topic van staan niet goed gekeen Reageren
Rickos Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 haha ik heb er wel aan gemerkt dat de amerikaanse voertuigen veel toffer zijn dan de nederlandse kijk naar dei ambulances het verschil en de brandweer hahaha nou ja ik vind het wel tof Reageren
Boris H. Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 haha ik heb er wel aan gemerkt dat de amerikaanse voertuigen veel toffer zijn dan de nederlandse kijk naar dei ambulances het verschil en de brandweer hahahanou ja ik vind het wel tof Maar in GTA VCS zijn het ook voertuigen uit de jaren 80. Tegenwoordig heb je weer andere ambulances en Brandweerwagens. Boris H. Reageren
BangBros Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 Ik vind dit een beetje jammer dat er zomaar een nieuwe Topic hierover word gemaakt je kan dat toch ook stellen op ''Het algemene vragen topic'' dan zomaar een nieuwe maken maarja dat moet je zelf weten ik heb er geen problemen mee alleen het is een beetje jammer.. Reageren
Blizz Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 Dit is toch geen vraag? ontopic: Bij alle ambulances staat dit in spiegelbeeld in reallife. Dus waarom in GTA niet hé Reageren
InneX Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 tja...jij kan geen screenshots make, ik ook nie...wou graag wete hoe dat wel kan.. yep...altijd in spiegelbeeld...in't echt ook. hebbe jullie die ambulance-heli al gezien? hij saat op't dak van downtown hospitall Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.