Jump to content

(Sea)Sparrow/Stuntplane in politie garage..

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ok.. Ik weet niet of dit een EE is, maar ik weet eigenlijk niet waar ik het anders neer moet zetten..

In de politiegarage in San Fierro - je weet wel die ene waar ook een Maverick bij staat (die is niet-politie) - staat helemaal achterin meestal een (Sea)Sparrow of Stuntplane, misschien kunnen er nog andere staan, maar die heb ik niet gezien.

Het is mij al een paar keer gebeurd en ik weet niet wat het nou precies inhoud, maar het is raar..

En het vreemde is, ik kan het ook niet op WikiGTA of deze site vinden..

Iemand een idee?

>>> Door Dutchy3010: General is een betere plaats. Welkom op het forum :).<<<

Bewerkt: door Hiddos
Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb er misschien wel een verklaring voor. De politiegarage in SF heeft als eigenschap dat er soms je gestolen, verdwenen of zoekgeraakte vehikels in wordt gespawned. Waarschijnlijk heb jij dus in de vehikels gevlogen en toen ergens achtergelaten, zodat die in die garage tevoorschijn kwamen toen jij daar kwam.

Het is een theorie, de garage heeft die eigenschap alleen het hoeft niet daarom te zijn. Lijkt mij wel het meest logisch :bier: .

Alhier ook een topic met nog een link hier naar toe.

En welkom op het forum natuurlijk :cya: . Blijf vooral hangen.

Bewerkt: door Preddy
Geplaatst:

het kan zijn dat je wasted,busted bent of je plaine ergens liet landen en niet bent ophalen dan word die ook in de politie garage gebracht dat is ook zo met gepimte auto's als iemand hem staaltrijd hij gewoon op straat of hij is ook in de gerage :*D

Geplaatst:

kheb pas gelezen dat het zo zit zo als in real live zeg maar je parkeert hem en hij wordt weg gesleept of gejat;) maar gejat wordt ie meestal als je er zelf bij staat

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...