Nick-NL- Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Geplaatst: 17 november 2006 ik krijg de missie Hostile Takeover steeds niet gehaald kan iemand meschien helpen Reageren
60 Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Geplaatst: 17 november 2006 sorry maar volgens mij zijn er al topics over save game aan vraag en 100% uitgespeelt Reageren
ASPHALT Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Geplaatst: 17 november 2006 (bewerkt) ik krijg de missie Hostile Takeover steeds niet gehaald kan iemand meschien helpen Je moet hier een gebouw gaan veroveren van de Bikers. Ga naar het huis toe wat tevens een 'Empire Bulding' is. Hier aangekomen moet je de Bikers gaan aanvallen die het gebouw bewaken. Deze missie lijkt op een verovering van een 'Empire Bulding' maar hij is iets moeilijker omdat er meer Bikers komen die je moet doden. Het wapen van de Bikers verschilt erg in sterkte, de één heeft een Ak 47 en de ander heeft niets en probeerd je met zijn vuisten te lijf te gaan. De tip is om goed dekking te zoeken voor zover dat gaat. Een Sub Machine gun of een 'Assault Rifle' is aangeraad omdat de Bikers met veel meer zijn. Het kan helpen om met granaten of molotovo's groepjes bikers proberen neer te halen maar je moet wel uit kijken dat je jezelf niet raakt. Als je het gebouw hebt verovert moet je nog een rijdende Biker gang gaan vermoorden. De Bikers rijden op hun 'Biker Angel' en zullen terug schieten als je te dicht bij komt. Daarom is een auto niet handig, gebruik een Biker Angel die er genoeg bij het gebouw staan en probeer met Drive By's de Bikers te vermoorden. Kom niet te dicht bij want dan ben je zelf het haasje! Bewerkt: 17 november 2006 door ASPHALT Reageren
Nick-NL- Geplaatst: 17 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 november 2006 ik ga het proberen bedankt ASPHALT nog eens bedankt ASPHALT het is gelukt Reageren
NIELS_ Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Geplaatst: 17 november 2006 (bewerkt) sorry maar volgens mij zijn er al topics over save game aan vraag en 100% uitgespeelt Ja, maar je mag toch wel hulp vragen en info over de missies waar je moeite mee hebt.Eerlijk gezegd heb ik nog geen echt waardig antwoord van je gelezen in deze topics, een beetje dollen vind ik wel oké, maar antwoorden zoals: zou ik net zeggen Heeft niemand iets aan... mvg, Niels_ Bewerkt: 17 november 2006 door NIELS_ Reageren
60 Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Geplaatst: 17 november 2006 stel je aan iedereen mag wel eens een gekke opmerking doen Reageren
Ewoud Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Geplaatst: 17 november 2006 stel je aan iedereen mag wel eens een gekke opmerking doen Wij zijn hier niet op bijdehandte opmerkingen. Wil je dat doen doe je dat maar op een kleuterforum. Maar het doel van dit forum is om te discuseren over GTA en om vragen van bezoekers door bezoekers te laten beantwoorden over GTA. Reageren
InneX Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 aah je heb gelijk..maar ik wou net gaan zegge: Ik had ehm in een keer XD.... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.