Jump to content

victor,lance,tommy,diaz?


60

Recommended Posts

ik vraag me af hoe tommy en lance er achter zijn gekomen dat diaz victor heeft vermoort want ik kan nix uit het spel halen van hoe en wat dat ze het komen te weten zzou iemand het mij kunnen uit lechen??

als dit topic al bestaat sorry ik heb wat ruig gezocht tussen de andere topis of ie al bestond

:sigaar: gr 60 cent :sigaar:

Bewerkt: door 60-cent
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan niet met 100% zeggen of dit waar is, maar in de missie Phnom Penh '86. Daar zegt Lance in de cutscene dat hij een beetje heeft rondgevraagt dus van iemand heeft hij het gehoord, diegene die het aan Lance heeft verteld blijft onbekend. Maar goed Lance heeft gewoon rondgevraagt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan me herinneren dat in de missie Supply & Demand Lance en Tommy aan het praten waren over Diaz. Lance vraagt aan Tommy: "Waarom werken wij nog voor hem? Tommy antwoordt: "Hoe meer we weten, hoe minder we moeten leren om de stad over te nemen."

Edit: S.W.A.T. heeft gelijk. In het begin van de missie Phnom Phen 86 zegt Lance dat hij aan het rondvragen was en zo kwam Lance erachter dat Diaz achter het saboteren van de drugsdeal zat. Diegene die het aan Lance had verteld blijft onbekend. Hij vertelde het aan Tommy. Zo komt Tommy erachter wie de drugsdeal heeft verstoord.

Bewerkt: door Colonel Cortez
Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij komen ze tot die conclusie doordat de overdracht van goederen duidelijk doorgestoken kaart was. Aangezie zowel de leveranciers van het drugs (Victor) als de leveranciers van het geld (Tommy) benaadeeld werden moest het van buiten af komen. Buiten de twee leverende partijen wisten alleen Colonel Cortez en Diaz van de deal af. Aangezien Cortez had geholpen met het opzetten van de deal en hij aanzien zou verliezen bij het verkeerd lopen werd Diaz verdacht. Neem daarbij dat Diaz niet de meest betrouwbare man van Vice City is en de conclusies zijn snel getrokken.

Het is allemaal indirect bewijs, maar ik geloof dat dit het bewijs is dan in het spel word aangeleverd.

Link to comment
Delen op andere websites

in gta vice city is ricaro diaz je tegenstander maar in gta vice city stories is het je vriend, ik heb gta vcs niet maar mischien iemand van jullie,maar wat ik wou vragen kun je uit gta vcs opmaken warom diaz lance en victor dood wou??

alvast bedankt

60 cent :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

in gta vice city is ricaro diaz je tegenstander maar in gta vice city stories is het je vriend, ik heb gta vcs niet maar mischien iemand van jullie,maar wat ik wou vragen kun je uit gta vcs opmaken warom diaz lance en victor dood wou??

alvast bedankt

60 cent :sigaar:

ik krijg nog geen missies van die raare maar ik zal uns goed opletten voor uu :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ze komen er wel achter. Argumenten hiervoor:

1. Tommy hoort al in The Party dat Diaz bekend staat als Mr. Coke, dan is hij al verdacht.

2. Tijdens de missie Sir, Yes Sir! verteld Cortez dat Diaz tevreden over je was, maar ook dat hij achter de overval zat. Cortez is hierachter gekomen door zijn eigen onderzoek te starten, wat helaas tijd kostte.

3. Lance werkt bij Diaz, en door zijn reputatie als Mr. Coke, weet Lance het bijna zeker.

4. Deze klinkt misschien stom. In de missie Phnom Penh'86 schreeuwt Diaz woedend, "What's next, the stinking Mafia?" Hij wil dus geen Mafia in Vice City hebben. De Forelli Family is wel zoiets, vandaar dat hij ze meteen dood wilde hebben, de drugs en het geld is een mooie bijkomstigheid.

Link to comment
Delen op andere websites

Ze komen er wel achter. Argumenten hiervoor:

1. Tommy hoort al in The Party dat Diaz bekend staat als Mr. Coke, dan is hij al verdacht.

2. Tijdens de missie Sir, Yes Sir! verteld Cortez dat Diaz tevreden over je was, maar ook dat hij achter de overval zat. Cortez is hierachter gekomen door zijn eigen onderzoek te starten, wat helaas tijd kostte.

3. Lance werkt bij Diaz, en door zijn reputatie als Mr. Coke, weet Lance het bijna zeker.

4. Deze klinkt misschien stom. In de missie Phnom Penh'86 schreeuwt Diaz woedend, "What's next, the stinking Mafia?" Hij wil dus geen Mafia in Vice City hebben. De Forelli Family is wel zoiets, vandaar dat hij ze meteen dood wilde hebben, de drugs en het geld is een mooie bijkomstigheid.

kijk aan jouw heb ik iets ik wou het ook weten bedankt :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
Ze komen er wel achter. Argumenten hiervoor:

1. Tommy hoort al in The Party dat Diaz bekend staat als Mr. Coke, dan is hij al verdacht.

2. Tijdens de missie Sir, Yes Sir! verteld Cortez dat Diaz tevreden over je was, maar ook dat hij achter de overval zat. Cortez is hierachter gekomen door zijn eigen onderzoek te starten, wat helaas tijd kostte.

3. Lance werkt bij Diaz, en door zijn reputatie als Mr. Coke, weet Lance het bijna zeker.

4. Deze klinkt misschien stom. In de missie Phnom Penh'86 schreeuwt Diaz woedend, "What's next, the stinking Mafia?" Hij wil dus geen Mafia in Vice City hebben. De Forelli Family is wel zoiets, vandaar dat hij ze meteen dood wilde hebben, de drugs en het geld is een mooie bijkomstigheid.

Dat laatste klopt volgens mij niet, mafia is toch hetzelfde als een gang?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

De maffia is niet hetzelfde als een bende (gang), de maffia komt oorspronkelijk uit Sicilië waar vroeger rijke landeigenaren hun land verdeelden onder boeren. Om te kijken of de boeren wel goed hun werk uitvoerden, stelden ze zogenaamde capo's (opzichters) aan. Deze opzichters waren nogal corrupt aangezien ze vrij beschikten over het lot van vele pachters. Dat was eigenlijk dus de basis voor de hedendaagse maffia, die zich bezighoudt met prostitutie, afpersing en politiek. Hun tentakels hebben ze nu al helemaal uitgespreid over Italië en verschillende delen van het Middellandse-Zeegebied. Ook de Verenigde Staten is niet voor hen veilig. Tot zover de Italiaanse families. De maffia is dus eigenlijk een grote golf van georganiseerde misdaad over de gehele wereld, en handelen veelal in drugs (cocaïne) wat vooral in de GTA-spellen naar voren komt. Dat is dus heel andere koek dan een stel arme mensen die opgesloten zitten in ghetto's en uit verveling bendes gaan vormen, in tegenstelling wat de meesten onder ons geloven.

Verder wil ik nog zeggen dat Tommy Vercetti na de missie Back Alley Brawl opgebeld wordt door iemand. De opbeller belt weliswaar eigenlijk naar Leo Teal, maar aangezien Leo dood is en Tommy zijn telefoon heeft vangt Tommy het gesprek op. De man vertelt iets over de drugs die naar Ricardo Diaz gebracht zou moeten zijn, als ik me niet vergis, dus dat maakt duidelijk dat Leo Teal één van de mannen was die tijdens de deal in Viceport Victor Vance, Harry en Lee doodschoten. Dat is dus eigenlijk ook al een aanwijzing dat Diaz achter de moord van Victor Vance zat. Victor Vance heeft in de laatste missie van GTA Vice City Stories Ricardo Diaz dan ook een beetje opgelicht door hem uiteindelijk in de steek te laten, maar goed er kan zoveel achter een moordaanslag zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...