Jump to content

GTA Doet ut nie

Recommended Posts

Geplaatst:

ik snap niet als ik de pc aflsuit staat er... dat de D: schijf niet goed geformateerd is hoe doe ik dat ik wil gta online spele en zo snel mogelijk weet iemand dat?

Geplaatst: (bewerkt)

Inderdaad het heeft te maken met de schijf maar dan ben je alle bestanden kwijt die erop staan :O

Bewerkt: door R0b1n
Geplaatst: (bewerkt)

he ideetje ( :bonk: ) !!!!!!!!!!!!!!! je kan save games en zo kopieren naar je bureaublad en later er weer inplakken na het er af halen en er opzetten :? of is het een idee dat mr. bean ook kon bedenken :schater:

Bewerkt: door 60-cent
Geplaatst:
jah maar wat heb ik daaraan :S GTA WIL NIET worde geleze door me CD stations dus wat heb ik dan aan save games..

Rustig blijven :D.

Heb je de originele DVD?

Als je de originele DVD niet hebt, is de kans ook groot dat de fout is ontstaan door het kopieren van de DVD. In dit geval mogen we je op het forum ook niet helpen, dus zal de enige oplossing zijn om zelf de DVD te kopen.

Is de DVD vuil?

Je kan proberen de DVD schoon te maken met water en een zachte doek. Natuurlijk wel een schone doek en niet teveel water. Rustig wrijven, daarna met een andere schone, en weer een zachte doek, drogen.

Zitten er veel krassen op?

Dan zit er waarschijnlijk niet veel anders op als een nieuwe GTA San Andreas te kopen. Je kunt nog proberen schoon te maken zoals bij de tweede vraag is gezegd, maar ik ben bang dat er anders niets anders op zit als een nieuwe te kopen.

Mocht het geen van deze 3 zijn, dan wil ik je vragen wat meer informatie te geven.

Geplaatst:

Gta DVD origineel helemaal intact geen krassen of iets,

maar Het schijvenstadion D: vind hem niet en E: ook al niet :S en als ik de computer afsluit om hem telkes opnieuw te installeren zegt de computer dat de D: schijf niet goed geformateerd is maar als ik een andere CD erin doe leest die hem wel :S terwijl ik hem gister bij me vriend heb geinstalleerd

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...