Nick-NL- Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2006 ik heb bij het zwembad een bordje gezien waar op staat don`t pee in our pool ik denk niet dat het een EE is dus heb ik het maar hier tussen gezet hier een plaat je van waar het is niet zo`n heel duidelijk plaatje is op de spring plank op de 2de verdieping Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
60 Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2006 was al heeeeeeeeeeeeeeeeel lang bekent, namelijk in vc en in vcs Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NIELS_ Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2006 (bewerkt) ik heb bij het zwembad een bordje gezien waar op staat don`t pee in our pool ik denk niet dat het een EE is dus heb ik het maar hier tussen gezet hier een plaat je van waar het is niet zo`n heel duidelijk plaatje is op de spring plank op de 2de verdieping Ik heb gekeken, best lollig ja Waarom hebben VCS en LCS trouwens geen eastereggs forum? (GTA: SA heeft dit wel) Bewerkt: 17 november 2006 door NIELS_ Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nick-NL- Geplaatst: 17 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 november 2006 was al heeeeeeeeeeeeeeeeel lang bekent, namelijk in vc en in vcs ik moet maar is beter zoeken had deze ook al neit gevonden en ik had het in getypt bij het zoeken Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NIELS_ Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2006 was al heeeeeeeeeeeeeeeeel lang bekent, namelijk in vc en in vcs ik moet maar is beter zoeken had deze ook al neit gevonden en ik had het in getypt bij het zoeken Maakt niet uit hoor, ik wist het ook nog niet Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
60 Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2006 (bewerkt) maakt nix uit veel plezier op de forum's gr 60 cent Bewerkt: 17 november 2006 door 60-cent Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Antonio Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2006 Haha, ik ben nog niet op 2e eiland maar goed ontdekt PS: dit hoort toch in 'het grote easter egg topic' ? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nick-NL- Geplaatst: 17 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 november 2006 meschien wel ik wist niet zeker of het wel een easter egg was dus heb ik het meer hier maar tussen gezet Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rickos Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2006 weet je wat trouwens raar is daar haha ik ging even kijken lache bordje maar als je in het water rond loopt kan je naar de bodem kijken en zie je de tegeltjes maar lop je een stukje of sta je in het water zijn je benen verdwenen in het water wat zo helder schijnt te zijn ik zie ze niet hoor dat hoort dan kennelijk niet bij het nieuwe water uit de game want het water in vc was gewoon heel anders als dat van sa en deze ik geloof best dat het veel werk is geweest om er mooi water van te maken die shit die je ook omhoog spuit is vet met een jet ski of als je een scherpe bocht maakt met een boot Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigM Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2006 hmm wel grappig vind het niet zozeer een grap maar toch en het was me ook nog niet eerder opgevallen en ik heb gekeken en ik vond het toch wel grappig Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2006 Deze EE was inderdaad al bekend uit Vice City, zoals je op deze pagina kan zien. Je mocht dit ook wel in het grote EE topic geplaatst hebben. Kleine grapjes van R en verwijzingen mogen daar ook wel. Closed. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts