Fuffie Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Geplaatst: 17 november 2006 (bewerkt) Ik zie steeds vaak dat mensen een website hebben met zo'n gang zoals terrorcrime en al die dingen waar kan je zo'n systeem downloaden. Bewerkt: 18 november 2006 door fuffie Reageren
Argon Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 Ik zie steeds vaak dat mensen een website hebben met zo'n gang zoals terrorcrime en al die dingen waar kan je zo'n systeem downloaden. Dit systeem noemt "criminals" het is helemaal niet aan te raden dit te gebruiken voor een aantal redenen (vele hosts verbieden het zelfs): - veel lekken - er zijn al veel van deze sites dus je gaat niet veel bezoekers hebben waarschijnlijk - hoge server load Maar goed het systeem kan je (klik hier) downloaden Reageren
ViceAgent Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Geplaatst: 20 november 2006 Zoals Argon al zei is het totaal niet aan te raden om deze een te downloaden en dan zelf te gaan gebruiken! Niet alleen is het heel onveilig, het is ook eens niet orgineel (dit had Argon dus al gezegd). Wat ik wil toevoegen is dat je het ook niet moet opgeven! Probeer er eens zelf een te maken, of pak een bestaande (ja, een bestaande) en probeer de lekken eruit te halen en te dichten (of zoek even op google naar al bekende lekken). Criminals-systemen zijn er in veel maten en soorten, en slechts de orginele en goed georganiseerde systemen/sites zijn er door gekomen (en dan praten we over 500> leden). Voordelen van zelf een systeem maken: * Vaak orgineler * Je hebt zelf in de hand wat je precies wil Voordelen van een systeem downloaden: * Je hoeft praktisch niets te doen Kortom: maak er zelf een (enige kennis van PHP vereist.. of misschien kan een vriendin of vriend van je 't?) of pak een bestaande en pas hem op een orginele manier aan en beveilig hem. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.