jloo Geplaatst: 2 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2004 weet iemand hoe ik deze missie op een makkelijkere manier kan uitspelen? want nu vlieg ik altijd mijn vliegtuig kapot. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matness Geplaatst: 3 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2004 weet iemand hoe ik deze missie op een makkelijkere manier kan uitspelen?want nu vlieg ik altijd mijn vliegtuig kapot. als je vliegtuig in de fik staat dat druk je op Esc en dan typ je in: aspirine (de health cheat)en dan is je vliegtuig weer heel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst: 3 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2004 Je moet hoog vliegen en dan elke keer voor een checkpoint naar beneden vliegen en dan weer omhoog naar de volgende checkpoint. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djbob Geplaatst: 3 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2004 ik zou gewoon ff goed oefenen met het vliegtuig. Uiteindelijk zal je zeggen dat het een hele makkelijke missie is! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 3 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2004 Neej..je moet gewoon onthouden dat als je naar beneden met de muis gaat ga je omhoog...en zelfde andersom...tenminste als je hem op PC hebt.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
squabadub Geplaatst: 14 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 maart 2004 ik heb een ander probleem... ik krijg dat ding niet eens in de lucht... hoe kan ik dat doen? (PC) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 14 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 maart 2004 Num. 6 is omhoog en num. 9 is omlaag.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 23 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2004 jloo...je hebt groot gelijk....ik kan die missie ook steeds maar nie krijge maar ik heb gelukkig een savegame....ik wordt nu ook steeds beter met vliegen in een vliegtuig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jloo Geplaatst: 24 maart 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2004 heey, het is me gelukt!!! het is gewoon een kwestie van goed oefenen en niet neerstorten. iedereen bedankt die heeft gereageerd!!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djvinnie Geplaatst: 24 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2004 ja duhu.....in die dingen vliegen is vet makkelijk!! maar ik heb er ook even mee geworsteld vor dat ik het voor mekaar kreeg!! gewoon oefenen!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
samus (gast) Geplaatst: 22 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2004 jah kheb het miss wel 10 keer gedaan waarvan alleen de laatste 3 zijn gelukt, maar zo zie je,... hoe vaker je het doet hoe beter je word Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.