Mr.stickz Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Geplaatst: 17 november 2006 IK heb de gta sa lettertype gedownload en hoe moet ik hem instaleeren??? Reageren
Wazuup Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Geplaatst: 17 november 2006 Beste Brinkyboy, welkom op het forum Je hebt waarschijnlijk een rar-bestandje gedownload van het internet. Dit is een archief bestand dat je kun vergelijken met een doos, er zitten namelijk spullen in. Voordat je spullen eruit kunt halen moet je ze eerst uit de doos halen (uitpakken). Dit kun je doen met het programma winrar. als je het bestand uitgepakt hebt, krijg je een ttf bestandje. Kopieer deze en ga naar de ''fonts'' map van windows (C:\WINDOWS\Fonts). Hier plak je het bestand. Je krijgt nu een schermpje die zegt dat je het font installeerd. Als dit klaar is kun je het font gaan gebruiken in Word, Photoshop of welk programma dan ook! Reageren
Mr.stickz Geplaatst: 17 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 november 2006 Beste Brinkyboy, welkom op het forum Je hebt waarschijnlijk een rar-bestandje gedownload van het internet. Dit is een archief bestand dat je kun vergelijken met een doos, er zitten namelijk spullen in. Voordat je spullen eruit kunt halen moet je ze eerst uit de doos halen (uitpakken). Dit kun je doen met het programma winrar. als je het bestand uitgepakt hebt, krijg je een ttf bestandje. Kopieer deze en ga naar de ''fonts'' map van windows (C:\WINDOWS\Fonts). Hier plak je het bestand. Je krijgt nu een schermpje die zegt dat je het font installeerd. Als dit klaar is kun je het font gaan gebruiken in Word, Photoshop of welk programma dan ook! Ik heb hem uitgepakt en gekopieerd maar hij zegt niet dan ie is geinstalleerd is en hij werkt ook niet op word enz... Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 24 november 2006 Rapport Geplaatst: 24 november 2006 Beste Brinkyboy, welkom op het forum Je hebt waarschijnlijk een rar-bestandje gedownload van het internet. Dit is een archief bestand dat je kun vergelijken met een doos, er zitten namelijk spullen in. Voordat je spullen eruit kunt halen moet je ze eerst uit de doos halen (uitpakken). Dit kun je doen met het programma winrar. als je het bestand uitgepakt hebt, krijg je een ttf bestandje. Kopieer deze en ga naar de ''fonts'' map van windows (C:\WINDOWS\Fonts). Hier plak je het bestand. Je krijgt nu een schermpje die zegt dat je het font installeerd. Als dit klaar is kun je het font gaan gebruiken in Word, Photoshop of welk programma dan ook! Ik heb hem uitgepakt en gekopieerd maar hij zegt niet dan ie is geinstalleerd is en hij werkt ook niet op word enz... wel eerst je pc opnieuw opstarten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.