gybrus Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Geplaatst: 17 november 2006 Comments en tips aub Thank you. Grats, Gybrus Reageren
.Antonio Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Geplaatst: 17 november 2006 Deze vind ik echt mooi. Mooie effecten, mooie border, Text is mooi erin gemaakt... mooi font en een beetje ertussen gepropt... Mooi dat licht effect bij dat hoof (of wat het is ). Mooie hoeken, goed gebrusht (toch?) en ook mooie border, eigenlijk vind ik hem helemaal goed. Heb je ook C4D renders gebruikt? want ik kan niet zien... Ik vind het een 9.6/10 Reageren
BigM Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 WAUW! misschien in de ogen van andere mensen maar dit vind ik gewoon een creatie-meester werk hoe je het ook wilt noemen ik kreeg er kippevel van op me rug Erg mooi gedaan alles past prima bij elkaar alleen jammer dat je naam beetje onduidelijk is wel weer grappig van dat creations er achter misschien overdreven maar ik kan je eigenlijk alleen maar een 10/10 geven gefeliciteerd perfect gedaan Reageren
gybrus Geplaatst: 18 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2006 Hartelijk dank voor deze aardige comments. Persoonlijk vindt ik hem nog een beetje leeg maar met zulke comments laat ik het maar zo :O Thank you. Grats, Gybrus Reageren
mickey Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 Weer een hele mooie sig Gybrus. Het enige minpuntje wat ik zie, is dat je naam een beetje onduidelijk is. KUTGW Vriendelijke Groeten, Mickey Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.