Jump to content

Beat the Cock

Recommended Posts

Geplaatst:

Bij die triatlon pak ik bij fietsen altijd een enorme voorsprong, maar de andere deelnemers kunnen veel langer rennen dan mij en veel sneller zwemmen terwijl ik mijn stamina toch 100% heb

Geplaatst:
Bij die triatlon pak ik bij fietsen altijd een enorme voorsprong, maar de andere deelnemers kunnen veel langer rennen dan mij en veel sneller zwemmen terwijl ik mijn stamina toch 100% heb

Allereerst moet je ervoor zorgen dat je niet veel vet (nogal logisch..) hebt, maar ook niet teveel spieren. Spieren zorgen namelijk ook voor afremming. Daarnaast moet je niet de hele tijd sprinten. Als mensen te dichtbij komen, dan even sprinten. Ook kan je ze neerslaan met de blote vuist. Vermoord ze niet, dan ben je gedisqualificeerd. Verder kan je hier en daar een stukje afsnijden, door bijvoorbeeld over het gras te lopen.

Geplaatst:

Wat ook wil helpen is de "Burglar" missie te voltooien. Hiermee ga je in een Black Boxville na 20.00 huizen beroven. Als je in totaal voor meer dan 10.000 hebt gestolen krijg je Infinite Sprint. Hierdoor kun je veel langer sprinten en hard zwemmen en fietsen, dus word het makkelijker om de triathlons te halen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...