Dageraad Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Geplaatst: 17 november 2006 Bij die triatlon pak ik bij fietsen altijd een enorme voorsprong, maar de andere deelnemers kunnen veel langer rennen dan mij en veel sneller zwemmen terwijl ik mijn stamina toch 100% heb Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Geplaatst: 17 november 2006 Bij die triatlon pak ik bij fietsen altijd een enorme voorsprong, maar de andere deelnemers kunnen veel langer rennen dan mij en veel sneller zwemmen terwijl ik mijn stamina toch 100% heb Allereerst moet je ervoor zorgen dat je niet veel vet (nogal logisch..) hebt, maar ook niet teveel spieren. Spieren zorgen namelijk ook voor afremming. Daarnaast moet je niet de hele tijd sprinten. Als mensen te dichtbij komen, dan even sprinten. Ook kan je ze neerslaan met de blote vuist. Vermoord ze niet, dan ben je gedisqualificeerd. Verder kan je hier en daar een stukje afsnijden, door bijvoorbeeld over het gras te lopen. Reageren
Mb. Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 En als het helemaal niet meer lukt, ga dan per Jet-Pack! Reageren
Dageraad Geplaatst: 18 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2006 Vet heb ik niet veel ong. 1/10 deel, maar dan zal het wel aan de spieren liggen Reageren
HerrieM Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 Wat ook wil helpen is de "Burglar" missie te voltooien. Hiermee ga je in een Black Boxville na 20.00 huizen beroven. Als je in totaal voor meer dan 10.000 hebt gestolen krijg je Infinite Sprint. Hierdoor kun je veel langer sprinten en hard zwemmen en fietsen, dus word het makkelijker om de triathlons te halen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.