NandroDavids Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2006 Ik dacht dat de stemming via PM ging verlopen? Nee hoor, net als vorig jaar, via een verborgen poll dus.. 9-december t/m 22-december - Stem-rondeOp 9 December zal voor elke categorie de lijst met 5 genomineerden worden bekend gemaakt, en iedereen kan dan door middel van een PM zijn voorkeur kenbaar maken. Deze ronde is geheim, en er zullen dus geen tussenstanden bekend gemaakt worden. VforV heeft dus wel gelijk dat er ergens stond dat de stemming via PM zou verlopen, maar aangezien het stemmen tellen dan nogal veel tijd in beslag zal gaan nemen, lijkt een poll me inderdaad wat handiger Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 9 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 december 2006 Ik dacht dat de stemming via PM ging verlopen? Nee hoor, net als vorig jaar, via een verborgen poll dus.. 9-december t/m 22-december - Stem-rondeOp 9 December zal voor elke categorie de lijst met 5 genomineerden worden bekend gemaakt, en iedereen kan dan door middel van een PM zijn voorkeur kenbaar maken. Deze ronde is geheim, en er zullen dus geen tussenstanden bekend gemaakt worden. VforV heeft dus wel gelijk dat er ergens stond dat de stemming via PM zou verlopen, maar aangezien het stemmen tellen dan nogal veel tijd in beslag zal gaan nemen, lijkt een poll me inderdaad wat handiger Dat was inderdaad een fout in de beschreven procedure. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2006 (bewerkt) Even een ander puntje: Bij "Beste screen uit de galerij" staan alleen de namen van de screens. Zo staat er ook 1 genaamd San Fierro; als je dan kijkt in de galerij dan zijn er een aantal screens met de naam San Fierro. Zo weet je dus als nog niet welke screen het is. Misschien een link of een naam van de maker erbij? Ikkes. Bewerkt: 9 december 2006 door Ikkes Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bradley H. Geplaatst: 10 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2006 (bewerkt) Hey, Ik ben mijn troffee van de GTAforum Awards 2005 kwijt, waar onder "Beste modder" "Bradley H." stond. Heeft iemand die nog toevallig, of heeft GTAForum die nog bewaard ? Alvast bedankt, Bradley H. EDIT: @NandroDavids, bedankt Bewerkt: 10 december 2006 door Bradley H. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 10 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2006 Hey,Ik ben mijn troffee van de GTAforum Awards 2005 kwijt, waar onder "Beste modder" "Bradley H." stond. Heeft iemand die nog toevallig, of heeft GTAForum die nog bewaard ? Alvast bedankt, Bradley H. Die ligt absoluut nog ergens achterin de archieven van GTA-Forum *KLIK* Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
justinW Geplaatst: 13 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2006 Wanneer is de uitslag bekend? Ik ben heel benieuwd en hoop dat iedereen waarop ik heb gestemd mag winnen. Justin W Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Preddy Geplaatst: 13 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2006 (bewerkt) Wanneer is de uitslag bekend? In dit topic is het volgende te lezen: 9-december t/m 22-december - Stem-rondeOp 9 December zal voor elke categorie de lijst met 5 genomineerden worden bekend gemaakt, en iedereen kan dan door middel van gemaskeerde poll zijn voorkeur kenbaar maken. Deze ronde is geheim, en er zullen dus geen tussenstanden bekend gemaakt worden. ??? - Bekendmaking Winnaars Ergens tussen kerst en nieuwjaar, wordt de uitslag bekend gemaakt (exacte tijdstip blijft geheim) Het wanneer is dus ergens tussen 23 december en 31 december lijkt me. Overigens was het ook al te lezen in dit topic, zie alhier de vraag en alhier het antwoord. Btw, veel succes iedereen >>> Door patrickw: bovenstaande vraag en dit antwoord vanuit stemlokaal verplaatst naar hier<<< Bewerkt: 13 december 2006 door PatrickW Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
justinW Geplaatst: 14 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2006 Wanneer zijn de uitslagen bekend? Justin W Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wazuup Geplaatst: 14 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2006 (bewerkt) Wanneer zijn de uitslagen bekend? Justin, waarom stel je nou twee keer dezelfde vraag, terwijl Preddy boven jou duidelijk antwoord heeft gegeven? Ook al is je post gemoved, je had die post van Preddy vast wel gezien voordat je op add reply klikte. In ieder geval staat je antwoord in de post boven jou. Bewerkt: 14 december 2006 door Wazuup Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NIELS_ Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2006 Waar staat de uitslag? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Sheep Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2006 Nog nergens....de uitslag is bekend bij de Global Moderators en bij de Admins en op dit moment worden er prijzen aan de uitslag gehangen. Zodra men daar helemaal uit is wordt direct de uitslag bekend gemaakt en kan het grote feliciteren beginnen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2006 En dat is binnen enkele minuten, of moeten we daar nog op wachten tot het 31-12-2006 23:59:59 is, zodat het nog tussen Kers en Oud&Nieuw valt? >>> Door GTA-Sheep: Ik kan niets beloven.....zo snel mogelijk <<< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheGuardian Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2006 Volgens mij willen ze deze oude kapitein zien ontploffen van de zenuwen.. En dan afkomen met: "Sorry, je hebt geen award gewonnen" Naja, afwachten maar, ben benieuwd Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2006 Waarom denkt iedereen toch dat wij wel weten wanneer de uitslag is..? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2006 Omdat er in de aankoniging&prodecure staat: De uitslag wordt tussen kerst en o&n bekend, maar het excacte tijdstip blijft geheim, als het geheim blijft, zijn er dus wel mensen die het wel weten, dat kunnen alleen maar de Admins zijn, mijn inziens. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts