tonio Geplaatst: 10 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2004 waneer kan je de autobedrijf kopen hoeveel % moet je dan hebben bij dat autolessen <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
doom Geplaatst: 10 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2004 je moet gewoon alle 15 oefeningen halen en dan kan je hem kopen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tonio Geplaatst: 10 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 november 2004 moet je nie een pepaalt hoeveel % hebben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tonio Geplaatst: 10 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 november 2004 moet je nie een pepaalt hoeveel % hebben? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tonio Geplaatst: 10 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 november 2004 ik heb nu alemaal zilver maar kan nog steeds dat autobedrijf nie kopen kan iemand me helpen :huh: :blink: <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tonio Geplaatst: 10 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 november 2004 wie heeft hiero al dat autobedrijf??? en kan die gene me dan helpen hoe k di emoet krijgen <_< :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 10 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2004 Dat kan je doen als je verder bent met de missies, het is in San Fierro dus je moet op het 2de eiland de missies doen! En vervolgd niet meer dubbelposten a.u.b! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
matticca Geplaatst: 10 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2004 voor je de garage kunt kope moet je ook alle opdrachte van san fierro gedaan hebben, en niet alleen die van de autorijlessen.tis ma da ge et weet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.