ExploudeD Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 Ik wil nu eigenlijk wel weer is een keer een nieuw spel Systeem want de PS2 wordt alweer een beetje oud. Maar dan vroeg ik mij af welke raden jullie mij aan? Ik heb nou ongeveer 110 euro Maar ik wil ook een home cinima set. Die set koop ik eerst en dan wil ik gaan sparen voor mijn nieuwe spel Systeem maar welke raden jullie mij nou echt aan. Mvg:ExploudeD Reageren
M.Gordon Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 Als je een PS2 al hebt en je wil die spellen in de toekomst nog spelen, dan is de PS3 een aanrader. Maar je hebt zo te zien niet al te veel geld, dan is de WII aan te raden. Reageren
ExploudeD Geplaatst: 18 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2006 Hoe duur gaat de PS3 dan kosten? Reageren
Mania-92 Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 Hoe duur gaat de PS3 dan kosten? 20GB versie: €499,- 60GB versie: €599,- Maar wat verwacht je van een console (spelsysteem...)? Wil je budget of heb je veel geld, wil je graphics of gameplay enz? Reageren
ExploudeD Geplaatst: 18 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2006 Geld is niet echt een probleem. Wat zelf kan ik snel sparen. En mijn ouders betalen ook nog 300 bij. Veel eisen heb ik niet echt. Maar het mag niet te oud zijn. Maar welk spel systeem is beter de X box 360 of De PS3? Reageren
Preddy Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 (bewerkt) Als we Sony mogen geloven gaat de PS3 de Xbox360 haast ownen. Wat daar van waar is moeten we nog maar afwachten. Het is een feit dat de PS3 sneller is, waarschijnlijk beter beeld zal geven, alleen kan je daar nog niet al te veel over zeggen. Je hebt in ieder geval wel het nieuwste van het nieuwste. Wat wel relevant is, is bijvoorbeeld de controller. Aangezien jij al een PS2 hebt gehad zou het het makkelijkst zijn een PS3 te kopen, omdat dat het minst aanpassing vereist qua controller. Het verschilt nogal met die van de Xdoos en dat heb je niet snel onder de knie. Verder kan je eventuele spellen die je voor de PS2 hebt natuurlijk niet afspelen op de Xdoos en heb je dus niet al te veel meer aan die spellen. Een nadeel van de PS3 is de prijs, maar aangezien dat bij jou niet echt een probleem is, kan ik dat niet echt aanmerken. Tijdsbestek... wil je binnen nu en 2 maand een nieuw systeem, of kan je nog wel 4 maand wachten? PS3 komt nog niet naar Europa tot minimaal Maart '07, terwijl Xbox al een jaar te verkijgen is. Hopelijk helpt het je in de keus. Bewerkt: 18 november 2006 door Preddy Reageren
SamShine Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 Als je snel een console wilt moet je de Xbox 360 kopen, aangezien je ouders € 300,- aanbetalen en je zelf al € 110,- hebt kan je hem dus gelijk halen. Voor € 375,- is hij namelijk al in de winkel (o.a. Media Markt) te vinden . Zoals Preddy aangeeft is de controller een iritant punt, maar zelf heb ik (ook) eerst een PS2 gehad en heb ik nu een Xbox 360. Aan die controller was ik na een uurtje of 3/4 gewend. Dit is dus niet iets om je stuk op te bijten. De gameplay van beiden is ongeveer hetzelfde, alleen heeft de PS3 een motion sensor in de SIXAS controller ingebouwt. Dit houdt in dat als je de controller beweegt hij dat registreert en in het spel zet. Dit is erg leuk bij race spellen. Maar het punt daarbij ook is dat de Wii-mote (Wii = opvolger Gamecube) hetzelfde maar dan veel 'beter' heeft. De Wii is echter (maar) € 250,- en komt op 8 December in Europa uit. Ik zal er niet op rekeken dat je hem op de releasedag zelf hebt, hij is namelijk erg gewilt . Als ik jou was zal ik kijken welke spellen je het meest aanlokkelijk lijken en of de motion-sensor je boeit, aan de hand daarvan zou ik als ik jou was kijken welke console je uiteindelijk koopt. Reageren
Think Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 Wii Voor de wii moet je het niet voor de graphics doen. Je kan niet vanuit je bed spelen( ik speel altijd vanuit men bed) Ik heb op de Gamepower expo de wii gespeeld, het boksspel. Hij registreerde wel niet alle bewegingen. Het is wel weer eens wat anders(denk maar aan de pijl en boog, het vissen,-->Zelda) De prijs is ook een voordeel. ps3 Je hebt al een HD-TV nodig om het beste uit de kast te halen. Hij speelt gratis online en draadloos( als je de dure versie hebt) De graphics zijn top. Wachten tot maart is toch nog een tijdje. De motionsensor xbox 360 Is al verkrijgbaar. Heeft al prachtige games 60 euro per jaar voor online te gaan. De downloadbare content, de chat. Elke console heeft nog meer positieve en negatieve eigenschappen. Reageren
Rullez Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 Maar voor dat online gaan. Heb je daar allemaal voor nodig. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 Maar voor dat online gaan. Heb je daar allemaal voor nodig. Welke console? Reageren
Mania-92 Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 (bewerkt) De X box 360 Volgens mij alleen een kabel of een wireless LAN geval samen met een abbonement op xbox live, een abbonement op xbox live kost dacht ik iets van €67,- per jaar! Bewerkt: 19 november 2006 door Mania-92 Reageren
Crifox Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 De X box 360 Volgens mij alleen een kabel of een wireless LAN geval samen met een abbonement op xbox live, een abbonement op xbox live kost dacht ik iets van €67,- per jaar! De kabel zit er al standaard bij (premium, maar de core moet je gewoon niet kopen ) en 12 maanden Live! gold kost 60 euro. Live silver daarintegen is gratis, maar niet echt aan te raden :-) Reageren
SamShine Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 Live silver daarintegen is gratis, maar niet echt aan te raden :-) ...omdat je dan niet tegen elkaar kan gamen, je kan dan alleen dingen downloaden, chatten met andere (XBL Gold én Silver) gebruikers en berichten naar elkaar sturen . Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 Ik zie dat je ook een Home Cinema set wilt kopen. En daar is natuurlijk niks mis mee. Maar ik raad je dan wel aan om wel een goede te kopen. Je kunt ook wel een Home Cinema set kopen voor 110 euro maar dan is het kwaliteit ook beduidend slechter. Ik wou 3 jaar geleden ook een Home Cinema set. En ik kocht er 1 voor €100,-. En ik had er alleen maar problemen mee. En ik heb hem 3x geruild maar elke keer was er weer wat mee. Toen heb ik maar even doorgespaard voor een iets duurdere. van €250,-. (Ik kreeg korting, anders was hij €400+.) En ik heb hem nu nog steeds en doet het perfect. Dus ik raad je aan om gewoon nog even met je PS2 te spelen. Ik doe het zelf ook nog dagelijks en ik ben nog steeds niet van plan om hem weg te doen of een andere Console te kopen. Ik heb nog genoeg spellen op mijn verlanglijstje die ik wil. En als je dan een mooie Home Cinema set hebt gekocht kun je altijd nog gaan sparen voor de Playstation3. Tegen de tijd dat jij het geld voor elkaar hebt is de Playstation3 al uit. Hij komt namelijk in Maart 2007. Zo had ik het eigenlijk gedaan. En ik geef je alleen maar advies. Je moet het natuurlijk op jou manier doen want het is jou geld. Veel succes met het uitzoeken en keuzes maken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.