Puma Geplaatst: 27 november 2006 Rapport Geplaatst: 27 november 2006 Ideetje: verkoop je Ps2 met alles erbij, en je hebt al een lap geld erbij. Ideetje 2: Wacht tot je verjaardag en vraag 'm met je verjaardag terwijl je zelf ook nog meebetaalt Ideetje 3: Vraag 'm samen met je broertje voor jullie verjaardag (als dat kan en hij dat wil en je een broertje hebt) Zelf heb ik ook een Ps2, en ik ga samen met m'n broertje de Ps3 kopen, en dan vragen we aan m'n ouders of die ook nog wat willen bijleggen (dat lukt altijd). Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Geplaatst: 29 november 2006 Oh dat is simpel. Nintendo - gamer: Koop een Wii en je kan heel cool spelen met de nieuwe Nintendo -controller. Sony - gamer: Koop een Playstation 3. Dan kun je online, heb je bijna dezelfde controller en kun je GTA IV erop kopen... Plus nog een 60 of 40 GB harde schijf en internet!!! Microsoft - gamer: Koop een Xbox 360, dan kun je online en heb je GTA IV er ook op, je hebt een vette controller en je kan ook op internet en levels kopen. Nintendo Wii: 250,- Nieuwe controller (hoe heet dat ding ook al weer) het is een fijne controller (denk ik) compact veel coole games goedkoop en goed ook mooie graphics geen GTA IV goedkoopste en bijna net zoveel functies Veel dingen zijn verbeterd ten opzichte met de Gamecube Voor degene die niet zo'n behoefte heeft aan online(ik heb er geen behoefte aan) Playstation 3: 499,- of 599,- 40 of 60 GB harde schijf draadloze opties blueray veel dingen van de controller zijn hetzelfde duur, maar het is het waard online gamen groot bakbeest naast je tv levels en auto's enz. kopen veel coole games mooie graphics internet veel dingen zijn verbeterd ten opizchte van de PS2 GTA IV Xbox 360: 400,- prijs zit er precies tussenin ook best groot, ietsjes compacter dan de PS3 20 Gb harde schijf veel coole games online mooie graphics levels en andere dingen kun je kopen mooie controller, beter dan de vorige xbox veel dingen zijn verbeterd ten opzichte van de xbox Ik hoop dat de meeste dingen kloopen, want ik weet meer van de Xbox360 en PS3 dan de Wii. En de PS3is bij mij het bekendste (kan ik niks aan doen). Maak maar een goeie keuze, veel succes! Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Geplaatst: 29 november 2006 Nintendo Wii:250,- Nieuwe controller (hoe heet dat ding ook al weer) het is een fijne controller (denk ik) compact veel coole games goedkoop en goed ook mooie graphics geen GTA IV goedkoopste en bijna net zoveel functies Veel dingen zijn verbeterd ten opzichte met de Gamecube Voor degene die niet zo'n behoefte heeft aan online(ik heb er geen behoefte aan) De Wii kan ook online. Wat ik zelf een groot voordeel van de Wii vind is de mogelijkheid om klassieke games te kunnen downloaden tegen betaling. Al die games heb ik nooit gespeeld, maar zo kan ik ze alsnog spelen. Reageren
Robinsky Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Geplaatst: 29 november 2006 Ik zou een PS3 kopen, alleen die prijs valt tegen egt niet normaal hoe duur Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.