Cencicodis Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 Hey sorry iedereen dat ik een nieuw topic heb geopend maar ik hoorde af en toe en zag op het web dat er fietsen zijn in VCS Is dit nu echt bevestigd?? Als dit zo is ga ik hem meteen kopen. Cencicodis Reageren
Typhoon Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 Hey sorry iedereen dat ik een nieuw topic heb geopendmaar ik hoorde af en toe en zag op het web dat er fietsen zijn in VCS Is dit nu echt bevestigd?? Als dit zo is ga ik hem meteen kopen. Cencicodis Net als in GTA San Andreas zijn er fietsen aanwezig. Kijk hier voor alle voertuigen, daar staat ook een BMX tussen! Kopen dus! Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 (bewerkt) Ja er zijn fietsen in het spel, ik heb het spel bij mijn vriend gespeeld en toen kwamen wij een fiets tegen. Rockstar zei ook dat er nog verrassingen in zouden zitten, de fiets is daar een van. Edit: Typhoon was me net voor. Bewerkt: 18 november 2006 door S.W.A.T. Reageren
Cencicodis Geplaatst: 18 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2006 Ow man dit is echt vet!! Ik krijg het op 20 nov En is het spel zelf ook aangenaam?? Cencicodis Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 Ik krijg hem over twee weken of vandaag maar het is een leuk spel. Je begint op een plaats waar je niet had verwacht een legerbasis[/font]. En leuke zijmissies, zoals ambulance helikoptermedewerker etc. Reageren
BigM Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 Ja idd zoals er al gezecht is zijn er fietsen er staat er een in de buurt van de cafe van umberto en alberto robina en in vice point waar je in de vorige gta vc die grote vila kon kopen Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 (bewerkt) Ja idd zoals er al gezecht is zijn er fietsener staat er een in de buurt van de cafe van umberto en alberto robina en in vice point waar je in de vorige gta vc die grote vila kon kopen zoals Speciial_marc.5 al zei kan je een fiets hier vinden Bewerkt: 18 november 2006 door MASTERMIND Reageren
mertin Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 beter kun je dit soort vragen stellen in het vragen topic en dit topic bestond al Reageren
InneX Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 in Kill phill: part II kan je niet zonder die bmx... Reageren
Blizz Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 Ik ben nog nooit een fiets tegengekomen behalve in het winkelcentrum waarna je ook een zijmissie 'aangeboden' krijgt. Reageren
Jelle Leone Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 Ik ben er nog maar een tegengekomen die zonder zij missie is. Die staat vlakbij STONEWALL's J's Reageren
Blizz Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 Fietsen kom je nooit vaak tegen (althans ik niet) in SA was het ook zo. Reageren
Dolf666Bad Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 ik weet 2 bmx'skes staan den eerste in da winkelcentrum, maa das een zijmissie den tweede aan die stonewall (wapenwinkel) of zoiet, die kunde wel gebruike maa waarom rijde die nooit rond op straat of heb ik nie goe gekeke? Reageren
InneX Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Geplaatst: 20 november 2006 nup, dat doen ze niet... maar waarom fietse als je ook de motor kan pakken? Reageren
Blizz Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Geplaatst: 20 november 2006 (bewerkt) Misschien om dat fietsen nieuwer en leuker is? Met die fiets in het winkelcentrum kan je wel niet naar buiten. Ofwel soms? (Ik geraakte niet buiten) Bewerkt: 20 november 2006 door Gta-gamertje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.