Jump to content

Naruto

Recommended Posts

Geplaatst:

De kleuren passen niet bij de kleur van de render, wat niet matcht en daardoor niet goed overvloeit. Verder is de background te spatterig en past je tekst niet. Als je weet dat tekst niet past, laat het gewoon weg, doe ik ook altijd. ;)

Geplaatst:
De kleuren passen niet bij de kleur van de render, wat niet matcht en daardoor niet goed overvloeit. Verder is de background te spatterig en past je tekst niet. Als je weet dat tekst niet past, laat het gewoon weg, doe ik ook altijd. ;)

Bedankt voor je rate Froop. Ik vond de tekst ook niet zo mooi en ik heb het nu ff veranderd.

narutov2il9.jpg

Geplaatst:

heel mooi gedaan

helemaal geweldig

niks op aan te merken

gewoon geweldig gedaan en ik kan je alleen maar een hoge rate geven als je het niet erg vind

gefeliciteerd met je

10

enthousiaster kan bijna niet want ik bereken erg streng maar ik herken iets mooi's zodra ik het zie en ook hier werd ik ook weer wilt van

misschien overdreven maar toch :cya:

Geplaatst:

echt geweldig, mooi dat teken effec enzo.. echt top. Je text er weer mooi ingemaakt, echt top, ook met dat C4D (kan je misschien mij wat renders sturen :$ )

10/10 :Y;)

Geplaatst:

M'n complimenten Lord of War, echt hele vette sig's :klap:

Ik vind de eerste 2 mooier dan de derde, vanwege de felle kleuren die er goed bij passen. Het lichteffect op het gezicht ziet er goed uit, maar je kan het misschien wat beter kunnen blurren, nu komt het een beetje fake over. De kleuren er van zijn overigens wel erg goed. Daarnaast kun je de kleuren bij de 3e versie iets feller maken, want dat vond ik erg mooi bij de eerste 2.

Rating: 9.5/10

Ps: Kan je misschien een linkje plaatsen naar het origineel?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...