mickey Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 (bewerkt) In de Pu van deze maand (december) word Vice City Stories gereviewd. (Ik kreeg hem net in de bus) Over wat Boris in de preview zei, word nu door Jeroen niet eens meer gesproken. Hij spreekt over VCS met dingen als: "Vice City Stories is meer dan alleen opdrachten uitvoeren","Het echte jaren tachtig gevoel" en "Een meer dan geslaagd avontuur". In de review zelf staat inhoudelijk niet veel over VCS, maar over hoe Jeroen het beleefd heeft. VCS wordt beloond met een 87. Je kan de review zelf lezen in PU #156 (december 2006). Je krijgt bij die PU ook een grote poster van Vice City Stories meegeleverd. Vriendelijk Groeten, Mickey Bewerkt: 18 november 2006 door mickey Reageren
Rickos Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 die moet ik wel ff lezen maar wel vreemd dat ze nu opeens zo positief zijn dan lag het dus toch an boris zijn kater het is toch ook een top spel Reageren
j0ry Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 diet gaa ik morgen egt leezen en Kopen Reageren
Blizz Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 Ik lees al bijna twee jaar de PU en ik vroeg me al af wanneer ze die review zullen geven. Nu dus ! Ik heb geen abbonement (vraag me niet waarom maar ik mag niet van mijn ouders) dus ik zal hem moeten gaan halen naar de winkel. Die poster komt aan mijn GTA-muur te hangen. Reageren
BigM Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 Ja bedankt ik gaa gelijk even lezen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.