Fastflip Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 (bewerkt) Zou iemand voor mij de missie stowaway kunnen halen aub? Wat ik ook probeer, ik kom niet tot aan het vliegtuig en ik heb ergens gelezen dat dit mogelijk een de (te trage) grafische kaart kan liggen? Als je wil zou ik het ook leuk vinden om de flight school op goud te hebben (die hunter weet je wel ). Maar met stowaway alleen zou ik ook al heel tevreden zijn. O ja, ik gebruik geen mods of cheats. Alvast van harte bedankt, Fastflip GTASAsf6.b Bewerkt: 18 november 2006 door Fastflip
HerrieM Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 (bewerkt) Gehaald: Flying School De vliegschool is gehaald. De Rustler, Stuntplane en Hunter spawnen nu op je vliegveld. Let wel op de Leviathan en de Hunter spawnen niet tegelijk op het vliegveld door ruimte gebrek. Dus als je vanuit de savehouse komt zal de leviathan er staan. Kom vanaf de andere kant zodat de Hunter kan spawnen. Take Off - Goud Land Plane - Goud Circle Airstrip - Goud Circle Airstrip and land - Goud Helicopter Takeoff - Goud Destroy Targets - Goud Loop-the-Loop - Goud Barrel Roll - Goud Parachute onto Target - Goud Gehaald: Stowaway + $20.000 Misschien dat het je niet lukte door het gewicht van CJ... Geintje dat heeft er niets mee te maken. Bewerkt: 18 november 2006 door HerrieM
Fastflip Geplaatst: 19 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2006 Heb nog niet kunnen testen of het werkt (maar ik ga er van uit dat het wel zal werken). Maar toch al bedankt voor de hulp en de info over het spawnen van de Hunter. Wat dat wist ik dus nog niet, alweer een post gespaard . Nog een vraagje: mijn vliegskill is nu wsch verhoogd, helpt dit ook bij de missie supply lines want die lukt mij ook (nog) niet. Alles werkt perfect, bedankt
Recommended Posts