Jorne Geplaatst: 10 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2004 Heey kmoet met de vliegschool vliegen en dan moet ik door zo'n rondje maar dat rondje zit hoog en daar kom ik steeds niet iemand tips????/ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kiter Geplaatst: 10 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2004 Halle. dan moet je op je rechter analoge stick duwe(klappen de wielen in) ik hyeb ook ene vraagje als je een paar missies verder bent van de vliegschool dan meot je een rondje vliegen maar hoe doe je dat ik doe dat en dan moet ik hem opnieuw doen????? LaterZ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 10 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2004 Halle.dan moet je op je rechter analoge stick duwe(klappen de wielen in) ik hyeb ook ene vraagje als je een paar missies verder bent van de vliegschool dan meot je een rondje vliegen maar hoe doe je dat ik doe dat en dan moet ik hem opnieuw doen????? LaterZ Probeer hem eens op 1st person view te zetten, misschien mis je de corona (rode rondje). Je moet later in de lessen door meerdere corona's heen en bijv. landen. Wat ik ook wel eens gehad heb is dat ik hem wel haalde, maar dat je met de X ipv. door gaat de missie op nieuw moet doen. Als je terug naar de vlieg-menu gaat kun je dan wel de volgende kiezen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pottevijn Geplaatst: 10 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2004 deze is juist een makkie gewoon traag ( niet altijd vol gas geven ) erdoor vliegen beter traag juist dan snel fout !!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kevin_tennis Geplaatst: 10 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2004 Mij lukt de derde niet. Ik vlieg door alle rondjes maar toch staat er failed. Drugs dealer ik snap niet precies wat je zegt, geen x ipv....? ik gebruik x. nou ik hoor het wel. laats kevin Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta boy Geplaatst: 10 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2004 waar zit die vlieg school eilgelijk ik wil hem vinden maar ken hem niet vinden :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorne Geplaatst: 10 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 november 2004 Je krijgt die vliegschoolmissies als je de missie's in san fierro gehaald hebt je gaat er dan vanzelf naar toe door missies Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tjekenneth Geplaatst: 10 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2004 na welke missie want ik zit in LV al maar moet nu missies doen voor toreno Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorne Geplaatst: 10 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 november 2004 Ik kreeg hem toen in zo'n missie had gedaan met van die helicopters neer schieten uit de lucht en toen moest ik naar een x toe in mijn plattegrondje en toen moest ik vliegen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tjekenneth Geplaatst: 10 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2004 oh ik zit juist aan die missie wil je wat info geven want die heli is er altjid bji mij aan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta boy Geplaatst: 10 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2004 dem zo lang nog ha ha jammer dat ik die missie van og niet kan hallen die is lastig :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djurr Geplaatst: 10 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2004 Dat had ik dus ook.. probeer je wielen naar binne te hale Rechter anloge stick indrukke dan moet het wel lukkehh Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.