$NeoSyp$ Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 Hey, ik ben heel mss van plan om LC in SA te stoppen, dus ik heb MED geopend, maar ik kan de bestanden van LC niet openen ermee, enkel als ik GTAIII selcteer, maar dan heb ik de bestanden van SA weer niet... klinkt wat vreemd, maar als je wat ervaring hebt met MED snap je wat ik bedoel. Dus weet iemand hoe MED ook die bestanden van LC opent? als je ZMED opstart laad ie allemaal bestanden, maar zelfs als ik de LC bestanden (.ipl) in de zelfde map stop als SA, laadt ie ze niet. Reageren
Wazuup Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 Hey,ik ben heel mss van plan om LC in SA te stoppen, dus ik heb MED geopend, maar ik kan de bestanden van LC niet openen ermee, enkel als ik GTAIII selcteer, maar dan heb ik de bestanden van SA weer niet... klinkt wat vreemd, maar als je wat ervaring hebt met MED snap je wat ik bedoel. Dus weet iemand hoe MED ook die bestanden van LC opent? als je ZMED opstart laad ie allemaal bestanden, maar zelfs als ik de LC bestanden (.ipl) in de zelfde map stop als SA, laadt ie ze niet. Zo simpel als jij denkt dat het is, is het niet. Alle bestanden uit GTA III zitten anders in elkaar dan de bestanden die GTA SA inleest, dat mag ook wel want anderers zou er geen verschil in graphics en dergelijke zitten tussen Liberty City en San Andreas. Het is dus een enorm klere werk om alle bestanden te importeren en exporteren (met 3dsmax) naar het SA formaat. Ik dacht dat er wel ergens een tool was om dit sneller te kunnen doen, misschien bied google uitkomts. Daarnaast is het nu nog niet eens mogelijk om dit te doen. Er kunnen namelijk slechts 5 bestanden toegevoegd worden aan de SA map. Dit komt omdat de SA engine precies is afgestemd op de grootte van San Andreas. Liberty City bestaat uit duizenden bestandjes, waardoor het dus onmogelijk is om het bij SA te plaatsen. Je zult dus moeten wachten op een hack, net zoals de boundary hack voor Vice City Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 18 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2006 ok nou jammer maar toch bedankt maar wat ik me afvraag, hoe doen die gasten van state of liberty het dan? die voegen alle gta's samen... Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 die doen dat denk ik handmatig, dus door codetjes in te typen. anyway, hun hebben denk ik veel meer ervaring... Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 18 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2006 ja, nou ja jammer... ps het is zij/ze en niet hun Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.