Jump to content

vice city stories

Recommended Posts

Geplaatst:

weet iemand of vice city stories ooit nog voor de pc komt ?

en dat zelfde geldt ook voor liberty city stories

Geplaatst:

Nee dat gaat nooit gebeuren teveel moeite hij is speciaal voor de Sony PSP.

Geplaatst:

waarom maken ze dan geen gigantische mod zodat als je vice city op je pc start je dan vice city stories kan doen net zoals sanandreas met grand tani islands

Geplaatst: (bewerkt)
Nee dat gaat nooit gebeuren teveel moeite hij is speciaal voor de Sony PSP.
Nee, dat is niet teveel moeite, Rockstar heeft de 'stories' exclusief op PSP gebracht, en de vraag is of hij ooit nog op de PS2 komt, ik persoonlijk denk van niet, en dan Liberty City Stories als enige van de 'stories' reeks op een ander platform dan de PSP uitkomt...
waarom maken ze dan geen gigantische mod zodat als je vice city op je pc start je dan vice city stories kan doen net zoals sanandreas met grand tani islands

Dat is wel onwijs veel werk, en je kan moeilijk alle missies namaken en auto's op hun plek neerzetten, dat kan zomaar een jaar duren, en je moet dan ook tussenfilmpjes maken etc, dat is zo goed als onmogelijk.

Je moet maar iemand vinden die dat wil doen...

Bewerkt: door NIELS_
Geplaatst:
De PS2 is te oud.

En ze zijn al bezig met GTA 4.

De PS2 is helemaal niet te oud, er komen nog verschillende toppers, en ik denk zelfs dat de PS2 met al de games die nu komen nu pas op zijn hoogtepunt is, wel een beetje in de schaduw van de PS3 (in Japan en Amerika, maar europa zeker niet).
Geplaatst:

Als in Maart 2007 de PS3 uit komt is de PS2 nog ouder.

Daarvoor komen er allemaal GTA's op de Sony PSP en binnenkort ook op de Xbox 360 en PS3.

Geplaatst:

ik akn dit denrk ik beter niet zeggen weet er ook niet teveel vanaf heb het zelf niet

maar er bestata een goeie mod dat ej hem kan spelen op je pc

want een vriend van em heeft lcs op zijn pc

maar das dus niet origineel

en bovendien vind ik gta op een psp veel makkelijker spelen

dan op een pc

Geplaatst:
Welke mod is dat dan??

GTA vcs is lekker voor psp exclusief en houden zo!

eindelijk eens een game die niet op elke console word uitgebracht pff.

Geplaatst:

Ik ga geen PS3 kopen ik vind dat sony overdrijft met die prijzen en Xbox360 schijnt beter te zijn

Geplaatst:

Het is allang bevestigd dat hij PSP exclusief is en dat had je kunnen vinden met de >>zoekfunctie<<.

Maar je bent natuurlijk nieuw op dit forum dus dat kon je niet weten en dat geeft ook niet ;) .

Maar voortaan als je iets wil weten moet je gewoon eerst even de zoekfunctie gebruiken.

Je kan daar makkelijk bijkomen door bovenaan in de balk op zoeken te klikken.

Nog heel veel plezier op het forum!

Boris H.

Geplaatst:
blijf ajb ontopic

Doe zelf ook dan

maar nog voor de laatste keer

het is een psp exclusif dus hij zal niet worden uitgebracht voor pc ps2 en al die andere consoles

Geplaatst: (bewerkt)

Sorry hoor maar ik was in de war met een ander topic

Mijn excuus

Bewerkt: door mertin
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...