big-gangster Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 weet iemand of vice city stories ooit nog voor de pc komt ? en dat zelfde geldt ook voor liberty city stories
DenkaanHenk Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 Nee dat gaat nooit gebeuren teveel moeite hij is speciaal voor de Sony PSP.
big-gangster Geplaatst: 18 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2006 waarom maken ze dan geen gigantische mod zodat als je vice city op je pc start je dan vice city stories kan doen net zoals sanandreas met grand tani islands
NIELS_ Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 (bewerkt) Nee dat gaat nooit gebeuren teveel moeite hij is speciaal voor de Sony PSP.Nee, dat is niet teveel moeite, Rockstar heeft de 'stories' exclusief op PSP gebracht, en de vraag is of hij ooit nog op de PS2 komt, ik persoonlijk denk van niet, en dan Liberty City Stories als enige van de 'stories' reeks op een ander platform dan de PSP uitkomt...waarom maken ze dan geen gigantische mod zodat als je vice city op je pc start je dan vice city stories kan doen net zoals sanandreas met grand tani islands Dat is wel onwijs veel werk, en je kan moeilijk alle missies namaken en auto's op hun plek neerzetten, dat kan zomaar een jaar duren, en je moet dan ook tussenfilmpjes maken etc, dat is zo goed als onmogelijk. Je moet maar iemand vinden die dat wil doen... Bewerkt: 18 november 2006 door NIELS_
DenkaanHenk Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 De PS2 is te oud. En ze zijn al bezig met GTA 4.
NIELS_ Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 De PS2 is te oud.En ze zijn al bezig met GTA 4. De PS2 is helemaal niet te oud, er komen nog verschillende toppers, en ik denk zelfs dat de PS2 met al de games die nu komen nu pas op zijn hoogtepunt is, wel een beetje in de schaduw van de PS3 (in Japan en Amerika, maar europa zeker niet).
DenkaanHenk Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 Als in Maart 2007 de PS3 uit komt is de PS2 nog ouder. Daarvoor komen er allemaal GTA's op de Sony PSP en binnenkort ook op de Xbox 360 en PS3.
Rickos Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 ik akn dit denrk ik beter niet zeggen weet er ook niet teveel vanaf heb het zelf niet maar er bestata een goeie mod dat ej hem kan spelen op je pc want een vriend van em heeft lcs op zijn pc maar das dus niet origineel en bovendien vind ik gta op een psp veel makkelijker spelen dan op een pc
katalizt Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 Welke mod is dat dan?? GTA vcs is lekker voor psp exclusief en houden zo! eindelijk eens een game die niet op elke console word uitgebracht pff.
BangBros Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 Ik ga geen PS3 kopen ik vind dat sony overdrijft met die prijzen en Xbox360 schijnt beter te zijn
Boris H. Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 Het is allang bevestigd dat hij PSP exclusief is en dat had je kunnen vinden met de >>zoekfunctie<<. Maar je bent natuurlijk nieuw op dit forum dus dat kon je niet weten en dat geeft ook niet . Maar voortaan als je iets wil weten moet je gewoon eerst even de zoekfunctie gebruiken. Je kan daar makkelijk bijkomen door bovenaan in de balk op zoeken te klikken. Nog heel veel plezier op het forum! Boris H.
BigM Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 blijf ajb ontopic Doe zelf ook dan maar nog voor de laatste keer het is een psp exclusif dus hij zal niet worden uitgebracht voor pc ps2 en al die andere consoles
mertin Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 (bewerkt) Sorry hoor maar ik was in de war met een ander topic Mijn excuus Bewerkt: 18 november 2006 door mertin
Recommended Posts