$NeoSyp$ Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 Hey, heeft iemand dit programma? ik heb al met google gezocht, en gevonden. maar als ik hem opstart zegt hij dat de playstation2 disk er niet in zit... nee logisch, ik doe hem op pc. alle versies die ik via google vond waren (kennelijk) voor PS2. ik heb hier ook met de zoekfunctie gezocht, maar de enige link die ik vond deed het niet meer... dus heeft iemand hem voor me? thx! NEOSYP Reageren
DaBeast Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Geplaatst: 20 november 2006 De tool die jij meerdere malen had gedownload is aleen voor de PS2. Met die tool kan je de liedjes in een andere volgorde zetten, de namen van de liedjes veranderen (enzovoort).Maar voor de PC bestaat aleen de SAAT. Met SAAT (afkorting voor San Andreas Audio Toolkit) kan je buiten Radio bestanden, ook SFX (geluiden als stemmen,auto geluiden, straat geluiden, noem maar op) openen . De originele SAAT is een Command Line tool (een dos achtig venster, je moet parameters ingeven in de eigenschappen). Maar omdat deze te moeilijk is, heeft Pho3niXx van GTAForums.com een GFS (afkorting voor GUI (Graphical User Interface) For SAAT) gemaakt. Deze is stukke makkelijker te bedienen, maar heefd als nadeel dat hij RFSA tagging modus nog niet support. GFS ziet er als volgt uit: Ik leg je uit hoe het werkt. Selecteer hier je San Andreas folder. Kies hier het soort dat je wil gebruiken (Extract=Geluiden exporteren vanuit een bestand, Import= Een geluid Importeren in een bestand). Kies hier je folder waaruit je wilt Importeren/Exporteren. Kies hier je bestand. Als je eenmaal een aantal liedjes hebt vervangen, kan je de naam van je station veranderen. Dit kan met de GXT tool. Downloads: De originele SAAT (aanbevolen voor gevorderde gebruikers). GFS (GUI For SAAT). GXT Tool. Vriendelijke groeten, DaBeast Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 24 november 2006 Rapport Geplaatst: 24 november 2006 De tool die jij meerdere malen had gedownload is aleen voor de PS2. Met die tool kan je de liedjes in een andere volgorde zetten, de namen van de liedjes veranderen (enzovoort).Maar voor de PC bestaat aleen de SAAT. Met SAAT (afkorting voor San Andreas Audio Toolkit) kan je buiten Radio bestanden, ook SFX (geluiden als stemmen,auto geluiden, straat geluiden, noem maar op) openen . De originele SAAT is een Command Line tool (een dos achtig venster, je moet parameters ingeven in de eigenschappen). Maar omdat deze te moeilijk is, heeft Pho3niXx van GTAForums.com een GFS (afkorting voor GUI (Graphical User Interface) For SAAT) gemaakt. Deze is stukke makkelijker te bedienen, maar heefd als nadeel dat hij RFSA tagging modus nog niet support. GFS ziet er als volgt uit: Ik leg je uit hoe het werkt. Selecteer hier je San Andreas folder. Kies hier het soort dat je wil gebruiken (Extract=Geluiden exporteren vanuit een bestand, Import= Een geluid Importeren in een bestand). Kies hier je folder waaruit je wilt Importeren/Exporteren. Kies hier je bestand. Als je eenmaal een aantal liedjes hebt vervangen, kan je de naam van je station veranderen. Dit kan met de GXT tool. Downloads: De originele SAAT (aanbevolen voor gevorderde gebruikers). GFS (GUI For SAAT). GXT Tool. Vriendelijke groeten, DaBeast v1.1 is dat de final edition die staat op deze site Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 27 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 november 2006 en in welke staat dat radio-bestand? genrl? Reageren
Nickonly Geplaatst: 27 november 2006 Rapport Geplaatst: 27 november 2006 (bewerkt) Als je bij optie of stap 4 kijkt moet je niet "SFX" aan klikken maar "STREAMS" (als je op dat plaatje kijkt ). Dan kom je wel verder, want dat is van de radio. Bewerkt: 27 november 2006 door Nickonly Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 29 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2006 ok ik zal eens kijken thx Reageren
masterkey Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 Hej maar klein vraagje wat moet ik kiezen om auto geluid aan te passen genrl of zoiets Reageren
johansforum Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 Hej maar klein vraagje wat moet ik kiezen om auto geluid aan te passen genrl of zoiets zie dan dit topic Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.