Mastertuner Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 Heey, ik heb eigenlijk een vraagje. Deze luidt: Kan ik mijn PS2 Verbinden met mijn PC? Want er zijn 2 USB-poorten voorzien in de PS2. Daarom dacht ik: Kan ik mijn PS2 verbinden met mijn PC? <PS: Ik heb in de vlugte eens in de zoekfunctie gekeken maar heb niets gevonden hierover. Mar het kan ook zijn dat ik iets te snel was.. > Reageren
Moonbeam Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 Je zal het best kunnen inpluggen maar ik dacht dat het daar dan ook mee ophoud. Je kan volgens mij niet je gegevens overzetten ofzo, correct me if i'm wrong. Waarom wil je het trouwens weten? Mvg, MB Reageren
Mastertuner Geplaatst: 18 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2006 @ Moonbeam Ik zou eigenlijk eens willen proberen of je een savegame kunt overzetten. Reageren
Moonbeam Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 O, ok. Ik ben vrij zeker dat dat niet kan, teminste: Niet op die manier, wel kan het dacht ik met een USB-Stick. Hierover moet je makkelijk een topic kunnen vinden met de zoek-functie. MB Reageren
.Timothy Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 Dan moet je een bepaald programma op je PC hebben staan om dat te kunnen doen (weet even niet welke ). Reageren
Mastertuner Geplaatst: 18 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2006 Oh, ok. Dan hoeft het al niet meer, maar erg bedankt hé! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.