Nick-NL- Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 deze missie (Unfriendly Competition) lukt mij ook al niet vooral met die quad op het laaste en bij het zwembad lukt me soms dus kan iemand mij ook bij deze missie helpen Reageren
NIELS_ Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 deze missie (Unfriendly Competition) lukt mij ook al niet vooral met die quad op het laaste en bij het zwembad lukt me soms dus kan iemand mij ook bij deze missie helpen Ik zit ook steeds maar te kloten bij die missie Reageren
ASPHALT Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 deze missie (Unfriendly Competition) lukt mij ook al niet vooral met die quad op het laaste en bij het zwembad lukt me soms dus kan iemand mij ook bij deze missie helpen In het begin is het makkelijk om van Armor en Health te zijn voorzien. Ook na de eerste 'Drug Runner' kun je het beste nog even je Armor aanvullen. Ik had in het zwembad ook best veel moeite. Het is de truc om dekking te zoeken, ren na de Cut Scene meteen rechtdoor door het hekje heen en probeer achter het muurtje een beetje dekking te zoeken. Schiet alle vrouwen dood. Er komen er veel meer aan rennen, gebruik bij voorkeur een Ak 47 of M4. Op het terras in het midde ligt een Health Pickup. Deze kun je gebruiken maar je hebt kans dat je er meer Health mee verliest dan dat er bij komt. Sommige staan nog in het zwembad, deze moet je even vermoorden door erbij te springen en ze neer te schieten. Een Molotovo of Granaat kan ook werken. Dan moet je de laatste Drug Runner gaan vermoorden, stap op de Quad en rij achter hem aan. Begin een eindje achter hem bent al naar voren te schieten maar wel zo dat je redelijk trefzeker bent. De afstand is nodig omdat er nog een vrouw achterop zit die terug schiet. Schiet ze allebij dood door een Drive By . Reageren
SummerBase Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 (bewerkt) Dat is inderdaad een iets moeilijkere missie dan de standaard missies, maar ik kan hem je wel enigzins uitleggen omdat hij nog niet op onze Walktrough: WiKiGTA staat. Je wordt voor de Mendez Bothers naar het zwembad gestuurd om volgens mij een deal te gaan ondernemen. Als je daar aan komt, kom je de harde waarheid tegen. Er staan een grootte groep dames met sterke geweren en die willen je het liefst gister dood hebben dan vandaag dus zorg dat je weg komt, als eerste kun je nog wegvluchten achter het hek waar je wapens kunt wisselen, ook een aanrader is dan direct om een enorm sterk wapen te kopen. Neem dan een voorbeeld aan de Spaz 12, daarmee kun je in één schot direct een mens vermoroden. Doe dat totdat iedereen van de kaart in geschreven en dan moet je volgens mij die dealer vermoorden, stap dan op de Quad om de drugrunner te vermoorden, maar in ieder geval een tip is om bij het hekje te blijven, want daar spawnt een Health Pickup zo kun je het langer volhouden waarna je de missie beter kunt behalen. Meer kan ik er helaas niet over vertellen, maar als het nog niet lukt dan wil ik de missie wel even voor je analyseren, veel succes en je gaat het echt wel halen! Edit: ASPHALT was me voor! Gebruik dit maar als aanvulling eventueel! waar kan je dan die mensen halen waar me je driveby kan doen ??? Drive-by kan je ook alleen doen druk daarvoor op de L toets en beweeg de kleine-joystick links of rechts. Bewerkt: 18 november 2006 door SummerBase Reageren
Nick-NL- Geplaatst: 18 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2006 waar kan je dan die mensen halen waar me je driveby kan doen ??? Reageren
NIELS_ Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 waar kan je dan die mensen halen waar me je driveby kan doen ??? Dan moet je zelf doen, door met R of L naar rechts of links te kijken en te schieten, op de Quad en op motoren en fietsten, is het ook mogelijk om naar voren te schieten.Ik heb even een filmpje gemaakt over de missie: ------>KLIKKERDEKLIK!<------ Wel heel slecht beeld, maar het was met mijn telefoon opgenomen. Reageren
Nick-NL- Geplaatst: 18 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2006 het lukt me nog steeds niet dus ik kan nog steeds hulp gebruiken Reageren
ASPHALT Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 het lukt me nog steeds niet dus ik kan nog steeds hulp gebruiken Zou je dan eens precies willen uitleggen wat je niet lukt? Dan kunnen wij zo goed mogelijk helpen . Nog een mogelijk is dat jij je Save-Game upload en dat wij hem voor je doen. Je moet dan je PSP met een USB kabeltje of Memorysticklezer verbinden met de Computer. Ga hieronder naar 'Bladeren' toe en zoek de verwisselbare schijf op waar je PSP op zit, deze is te vinden in 'Deze Computer'. Druk dan op 'Deze Bijlage toevoegen'. Nu kan iemand hem voor je doen . Reageren
Nick-NL- Geplaatst: 18 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2006 het lukt me nog steeds niet dus ik kan nog steeds hulp gebruiken Zou je dan eens precies willen uitleggen wat je niet lukt? Dan kunnen wij zo goed mogelijk helpen . Nog een mogelijk is dat jij je Save-Game upload en dat wij hem voor je doen. Je moet dan je PSP met een USB kabeltje of Memorysticklezer verbinden met de Computer. Ga hieronder naar 'Bladeren' toe en zoek de verwisselbare schijf op waar je PSP op zit, deze is te vinden in 'Deze Computer'. Druk dan op 'Deze Bijlage toevoegen'. Nu kan iemand hem voor je doen . is gelukig niet meer nodig eindelijk gehaald Reageren
NIELS_ Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 het lukt me nog steeds niet dus ik kan nog steeds hulp gebruiken Zou je dan eens precies willen uitleggen wat je niet lukt? Dan kunnen wij zo goed mogelijk helpen . Nog een mogelijk is dat jij je Save-Game upload en dat wij hem voor je doen. Je moet dan je PSP met een USB kabeltje of Memorysticklezer verbinden met de Computer. Ga hieronder naar 'Bladeren' toe en zoek de verwisselbare schijf op waar je PSP op zit, deze is te vinden in 'Deze Computer'. Druk dan op 'Deze Bijlage toevoegen'. Nu kan iemand hem voor je doen . is gelukig niet meer nodig eindelijk gehaald Gefeliciteerd! Reageren
gta master 1 Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 ik heb hem net gehaald...ik ging bij het zwembadgenoeg bewgen...de ene keer weer aan de ene kant van het zwembad en de andere keer weer aan de andere..wissel om de 5 to 15 sec. volgens mij o jah nog een vraagje..ze zeggen dat ik als beloning 1800 ollar heb een een nieuw item bij een hotel (een voertuig lijkt me) maar waar is dat ding te vinde???(de missie stond niet op WIKIGTA.nl Reageren
M4X Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 (bewerkt) ik heb hem net gehaald...ik ging bij het zwembadgenoeg bewgen...de ene keer weer aan de ene kant van het zwembad en de andere keer weer aan de andere..wissel om de 5 to 15 sec. volgens mij o jah nog een vraagje..ze zeggen dat ik als beloning 1800 ollar heb een een nieuw item bij een hotel (een voertuig lijkt me) maar waar is dat ding te vinde???(de missie stond niet op WIKIGTA.nl Je kan na Unfriendly Competition een Quad kopen, een klein voertuig dat vooral bedoelt is voor de recreatie. Hij kost $4000. Laatst werd precies dezelfde vraag hier gesteld, en voor de locatie van de Quad kan je het kaartje van PietjeII gebruiken in dat topic Bewerkt: 24 juni 2007 door M4X Reageren
Gangsta-CJ Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 Het is een beetje laat :$ maar bij mij op ps2, Als je aan het zwembad over het brugje loopt, zie je een poortje. Als je nog even rondloopt zie je dat dit poortje open staat. Heel handig om even een armortje te halen Ook handig is dan om granaten en een sniper bij te hebben want eenmaal door het hekje kan je de vrouwen easy snipen en wat granaten gooien. Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 18 juli 2007 Rapport Geplaatst: 18 juli 2007 bij deze missie daar is het best dat je dekking zoekt in het zwembad. daar kunnen de meeste chiks je niet raken. maar jij hen wel, maar let ook goed op de springplank daar staan er ook altijd 2. en ook ergens achter een bosje links van de stoelen. die chik staat er achter en kan je dus niet zien maar als je haar in het vizier hebt dan lukt dat wel, let op deze komt dikwijls terug. dan op de quad ga je zo dicht mogelijk naast of achter de dealer zijn quad rijden en dan schiet je der op los pas wel de dealer smijt ook met granaten dus niet te ver van hem rijden of je wordt geraakt. Reageren
Limbolander Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 je kan ook gewoon naast hem gaan rijden en van de zijkant hem beschieten dan word je helemaal niet geraakt door granaten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.