Jump to content

POLL: In welke tijd moet GTA IV zich gaan afspelen?


White Gold

In welke tijd moet GTA IV zich gaan afspelen?  

132 leden hebben gestemd

  1. 1. In welke tijd moet GTA IV zich gaan afspelen?

    • Jaren '20
      3
    • Jaren '30
      0
    • Jaren '40
      0
    • Jaren '50
      0
    • Jaren '60
      5
    • Jaren '70
      4
    • Jaren '80
      14
    • Jaren '90
      15
    • 2000 - 2010
      72
    • Verder in de toekomst.
      17
    • Verder terug in de tijd.
      1


Recommended Posts

Hey, even een vraag: In welke vraag moet GTA IV voor jullie zich gaan afspelen?

Ik stem voor de jaren '80, komt door de muziek en de sfeer :D

"Als zo'n topic als dit al bestond mag je hem sluiten want dan heb ik niet goed gezocht :puh:"

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dwayne Forge

    4

  • White Gold

    2

  • NIELS_

    2

  • Only GrandTheftAuto

    2

Jaren '90, net als San Andreas, niet te modern, en ook niet te ver achter, dus precies een goeie tijd. De Jaren '80 bij VC en VCS waren ook wel vet, maar om nou nog een spel dat zich afspeelt in de jaren '80 uit te brengen.. nee. Nog eerder lijkt me ook zeer leuk, maar dan ben ik bang dat je van die oude wapens en auto's krijgt. Super modern zie ik al helemaal niet zitten, met allemaal computers, en auto's met nitro en boost etc. Dus de jaren '90 vind ik precies de goeie tijd.

Bewerkt: door M4X
Link to comment
Delen op andere websites

2000-2010

Waarom? Is eigentijds. De gebouwen, wapens en auto's zullen dan verbeterd zijn, evenals boten en vliegtuigen.

Eensch!

EENSCH!

Waarom?

Deze tijd is gewoon vet en nog maar 1 keer gedaan, in GTA IV namelijk. En we kunnen het wel verwachten, er zijn 2 GTA's die in de jaren '90 afspelen, 2 in de jaren '80, dus als R* een beetje slim is, doen ze iets als 2006/2007.

Bewerkt: door wakkiegeslacht
Link to comment
Delen op andere websites

Jaren '90, net als San Andreas, niet te modern, en ook niet te ver achter, dus precies een goeie tijd. De Jaren '80 bij VC en VCS waren ook wel vet, maar om nou nog een spel dat zich afspeelt in de jaren '80 uit te brengen.. nee. Nog eerder lijkt me ook zeer leuk, maar dan ben ik bang dat je van die oude wapens en auto's krijgt. Super modern zie ik al helemaal niet zitten, met allemaal computers, en auto's met nitro en boost etc. Dus de jaren '90 vind ik precies de goeie tijd.

ditto , ik kan het niet beter verwoorden , dus dat zal ik ook niet doen :clown: .

Link to comment
Delen op andere websites

De 60's!

Waarom? Als je naar mijn lange haar, de muziek op mijn i-Pod/PC, mijn uitgebreide collectie shirts met de zelf in GTA-VC lettertype gespoten tekst Peace of een Ban the bom-/Peaceteken, mijn avatar, mijn Msn-avatar, de posters in mijn kamer, mijn aanbidding jegens the Truth :clown: , de legendarische tekst die al sinds the bare start in mijn sig staat, mijn alias/forumnaam en mijn verzameling VW-T1 modelautootjes kijkt,

dan snap je wel waarom!

Mvg, Moonbeam

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...