Jump to content

POLL: In welke tijd moet GTA IV zich gaan afspelen?

In welke tijd moet GTA IV zich gaan afspelen?  

132 leden hebben gestemd

1. 1. In welke tijd moet GTA IV zich gaan afspelen?

• Jaren '20
      3
    • Jaren '30
      0
    • Jaren '40
      0
    • Jaren '50
      0
    • Jaren '60
      5
    • Jaren '70
      4
    • Jaren '80
      14
    • Jaren '90
      15
    • 2000 - 2010
      72
    • Verder in de toekomst.
      17
    • Verder terug in de tijd.
      1

Recommended Posts

Geplaatst:
2000-2010

ik heb liefer dat het in 2007 of 2008 en dat alle shit er in wat er vandaag bestaat. 8)

Dat vind ik ook dat je gewoon alles tegen komt uit dat jaar

• 2 weken later...
  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dwayne Forge

4

• White Gold

2

• NIELS_

2

• Only GrandTheftAuto

2

Geplaatst:
2009-2010

Vind ik wel redelijk onze tijd. Nou ja 2 jaar verder doet geen kwaad.

Dat ben ik helemaal met je eens. :)

Ik vindt dat Rockstar niet meer terug moet naar het verleden, maar vooruit gaan kijken.

Van mij mogen ze zelfs Grand Theft Auto V, GTA 5 wel in 2013-2020 laten afspelen. :)

Geplaatst:
Jaren '90, net als San Andreas, niet te modern, en ook niet te ver achter, dus precies een goeie tijd. De Jaren '80 bij VC en VCS waren ook wel vet, maar om nou nog een spel dat zich afspeelt in de jaren '80 uit te brengen.. nee. Nog eerder lijkt me ook zeer leuk, maar dan ben ik bang dat je van die oude wapens en auto's krijgt. Super modern zie ik al helemaal niet zitten, met allemaal computers, en auto's met nitro en boost etc. Dus de jaren '90 vind ik precies de goeie tijd.

EENSCH!

Geplaatst:
2009-2010

Vind ik wel redelijk onze tijd. Nou ja 2 jaar verder doet geen kwaad.

Dat ben ik helemaal met je eens. :)

Ik vindt dat Rockstar niet meer terug moet naar het verleden, maar vooruit gaan kijken.

Van mij mogen ze zelfs Grand Theft Auto V, GTA 5 wel in 2013-2020 laten afspelen. :)

Dat ben ik ook helemaal met je eens als ze Gta 5 maken dan is het denk ik wel ergens tussen 2013-2020.

Geplaatst:
Maar ook niet té ver, anders heb je GTS.

(Grand Theft Spacecraft)

:D:D:D GTS ja veel te ver is ook niet meer leuk ze moeten het een beetje deze tijd houden 2008-2009 is een mooie tijd.

Geplaatst:

Zo`n 2012 is wel een goed jaar...

In 1930 word het spel zoals maffia...

eerder dan 1920 word het gth gecombineerd met gtt( Grand Teft Horse en grand teft train... )

Later word het erg onrealistisch...

Geplaatst:

Ik heb op de jaren '80 gestemd. Het liefst eind jaren tachtig of 1990! Daar heb je van die vette hiphop tracks 8):puh:

Geplaatst:
Ik heb op de jaren '80 gestemd. Het liefst eind jaren tachtig of 1990! Daar heb je van die vette hiphop tracks 8):puh:

Ja maar je kan net zo goed je eigen hip hop track in een van de gta zetten. dan heb je ook vette hip hop tracks. doe ik ook gewoon paar albums van 2Pac er in gooien.

• 1 maand later...
Geplaatst:

Gewoon nu.. in de toekomst is lastig omdat je dan muziek moet ontwerpen die als het ware uit de toekomst komt, of wil je alleen met "Classic" zenders werken? En Jaren '20, '30 enzo.. dat heb ik al eens bij Mafia gespeeld, maar die auto's zijn niet vooruit te branden

Geplaatst:

Ik ben al tevreden als het rond onze jaargetijde is :) ik bedoel, het is een keertje leuk als het in onze tijd is en dan met een Real Time Clock. Niet meer back in de ''70- 80 of 90 zoals SA, VC enz. ook zijn. Een keertje gewoon 2007 :Y

Geplaatst:

Ik vind dat ze een beetje in de tijd van oude fords en cadillacs en chevrolet moeten zitten dat er allemaal van die muschle cars rond scheuren met van die ouderwetse treinen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...