kevin software Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 hoi ik heb een trainer voor GTA SA en daarmee kan je teleporteren maar ik moet cordinaaten typen kan ik niet gewoon een kaart met cordinaaten erbij krijgen Reageren
SummerBase Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 Hey 'Kevin Software', er is niet echt een kaart waar de coördinaten zo maar op staan, maar er is wel een kaart gemaakt door onze 'Lantyz ()' gemaakt op 'WiKiGTA'. Daar vindt je alle huizen en gebouwen die in het Hidden Interrior Universum te vinden zijn. Om precies te zijn kun je deze kaart vinden op 'deze' pagina. Klik gewoon op een plek die je zoekt of kies een hemel van waar je heen wilt, als je begrijpt wat ik bedoel. In de pagina van een Hidden Interrior vindt je in de meeste gevallen een colom met de coördinaten en die kun je dan invullen in dat programma die ja al gedownload hebt. Ik wens je naast dit alles veel succes en hopen dat je er veel succes aan beleeft. En nog even snel een tip: 'Teleporteer niet vanuit Safehouses. Anders gaat het mis!' Succes! Reageren
.Sharingan Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 hoiik heb een trainer voor GTA SA en daarmee kan je teleporteren maar ik moet cordinaaten typen kan ik niet gewoon een kaart met cordinaaten erbij krijgen Welke trainer heb je precies ? Als je de Teleport Trainer hebt, moet je op de plek gaan staan, waar je naartoe wilt teleporteren. Je drukt op Alt-Tab (om terug te gaan naar Windows, Klik op Add Place, type je Naam van je teleport plaats in, en klik op Ok. Nu moet hij in de lijst staan, vervolgens klik je erop en dan op Teleport. Klik op SA in de werkbalk, en je bent geteleporteerd. ~Whoop Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.