Jump to content

wie zij dat?


60

Recommended Posts

uit het gta vice city boekje (die bij de game zit) :

the population of vice city is approxiately 1.8 million inhabitants. many of its inhabitants are foreign born, the rest are inbred - a large proportion are cubans, haittians rednecks and retirees.

wie zijn de rednecks en wie zijn de retirees???? heeft iemand ingame screens????

alvast bedankt

gr 60 cent :sigaar:

ps: mischien bestaat dit topic al maar ja sorry dan :$

Link to comment
Delen op andere websites

wie zijn de rednecks en wie zijn de retirees???? heeft iemand ingame screens????

Ik heb het even opgezocht in het boekje, en het staat er inderdaad in. Vreemd dat het me nooit is opgevallen, maar volgens mij is het niet zo heel bijzonder:

'Retirees' is gewoon Engels voor 'gepensioneerden' wat dus wil zeggen dat een groot deel van de bevolking gepensioneerd is. Ingame screens van gepensioneerden lijkt me nogal lastig, want hoe kun je aan iemands uiterlijk zien of hij/zij gepensioneerd is? ;)

En dan nog de 'rednecks'. In Vice City Stories is dit een gang, maar eigenlijk betekent het dit: Een stereotype persoon die in heel de VS voorkomt. Met andere woorden: In Vice City wonen gewoon erg veel standaardmensen.

Ik hoop dat het je nu wat duidelijker is geworden waaom dat in het bijgeleverde boekje staat :Y

Link to comment
Delen op andere websites

oke bedankt ik dacht dat het echte gang namen waren maar 'gepensioneerden' :schater:

en rednecks ik weet dat ze in gta vcs waren maar dacht dat ze ook in gta vc waren maar het blijkt gewwon van die phill casidy figuren te zijn

bedankt NandroDavids en MrKooKie

gr 60 cent

er kan een slotje op dit topic :slotje:

>>> Door NandroDavids: Nee hoor, laat maar rustig open... :clown:<<<

Bewerkt: door NandroDavids
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...