$NeoSyp$ Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 hey, ik wil graag een mod waarmee ik kan tanken in SA. maar alles wat ik kan vinden zijn mods waarin er heel veel dingen veranderen, onderandere dat tanken. maar ik wil enkel dat dat tanken erbij komt, niet nog een hele zooi erbij! dus weet iemand een mod enkel voor het tanken? bedankt! Reageren
Mb. Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 Ik zou dit ook heel graag willen! En als er iemand ook een mod heeft voor cruisecontrol, want die zit ook altijd in een hele pak, zou ik die graag ook willen Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 18 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2006 maar ik wil geen veel in 1 pak... Reageren
Mb. Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 maar ik wil geen veel in 1 pak... Dat bedoel ik toch Een Losse Tank mod, en een Losse Cruisecontrol mod, niet eentje die in een pack zit Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.