Jorair Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 (bewerkt) Ik wist niet waar het juist moet, maar het gaat tenslotte over wikiGTA, dus plaats ik het hier. Ik (en ik denk nog wel andere mensen) erger me altijd rot als ik men CJ nieuwe kleding wil geven, omdat het altijd zolang duurt voor je je shirt gevonden. Daarom wil ik een lijst maken van alle kleding in San andreas met foto en sprijs erbij, zodat het toch al wat vlotter zou gaan. Misschien dat het dan op WikiGTA zou komen zodat veel mensen er geniet van kunnen hebben. Maar dit kan ik niet alleen, en daarom zoek ik naar mensen die me ermee willen helpen. En ook zoek ik nog iets hoe ik makkelijk dat lijstje kan maken, met Excel ofzo. Ik weet dat het wat vaag klinkt, maar ik weet niet hoe ik het beter kan uitleggen. Dus als je me wil helpen, plaats het dan hier of stuur me een pb'tje. Oh ja, hier een voorbeeld van hoe het lijstje er mogelijk zal komen uit te zien. voorbeeld lijstje Jorair Bewerkt: 18 november 2006 door Jorair Reageren
VforV Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 Bedoel je een lijstje als dit? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.