Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ziet er erg vet uit, ik zie over het algemeen niet echt kritiekpunten. Ik heb wel wat kleine minpunten. Ik vind het middenstuk iets te donker. De achterkant van Franz bijvoorbeeld vind ik te zwart. Ik zie nog wat kleine scherpe puntjes die waarschijnlijk de lichtere puntjes zijn van zijn shirt. Het hoort er waarschijnlijk bij, maar als ik jou was zo ik; of dat ook zwart maken, zodat hij zeg maar volledig in de schaduw staat. Of ik zou het wat lichter maken. Maar goed, dat is ook net wat je smaak is.

Verder vind ik hem op sommige punten te scherp. Rechts- en linksbovenin bijvoorbeeld, ik zou het wat softer maken.

En het lijkt tot slot ook wel of je op sommige stukken dezelfde brush hebt gebruikt. Zodat je dus de zelfde vormen [vlak] naast elkaar krijgt. Als dit niet het geval is dan heb ik gewoon verkeerd gekeken, en vergeten we het gewoon.

Verder is hij echt dubbel en dwars een 9.4 waard. Ik had het gevoel dat je wat minder met PS bezig was de laatste tijd, maar je zat hier zeker aan te werken. ;)

Je bent voor mij dan ook een kandidaat voor beste Graphicus.

Geplaatst: (bewerkt)

Nee, ik heb dit vanavond gewoon in een uurtje gemaakt. Ik heb weinig inspiratie, zit met veel huiswerk en ben met een verhuizing bezig.

Het scherpen vind ik zelf wat mooi, zodat je niet de hele tijd tegen hetzelfde soort oppervlak hoeft op te kijken. Het witte is niet mooi, maar als het zwart wordt wordt het somberder. Ik heb niet dezelfde stukken naast elkaar gebruikt, het lijkt gewoon veel op elkaar.

En bedankt voor je ding voor de awards, dat waardeer ik.:)

Bewerkt: door Froop
Geplaatst: (bewerkt)
...De achterkant van Franz bijvoorbeeld...

Klein mierenneukje: De band heet Franz Ferdinand, de persoon op de Wall heet Alex Kapranov en is de zanger.

Ontopic: Ik vind het persoonlijk een zéér mooie achtergrond en vind het gewoon knap gemaakt. Het enige punt wat verbetering kan hebben is de bovenkant, maar desalnietemin, nog altijd een heerlijk woord, sla je jezelf bij ook mij wat omhoog voor de beste graphicus! Verder ben ik ben groot fan van FF en zou deze zeker als achtergrond gebruiken als ik op mijn eigen PC zat. :)

Mvg, Moonbeam

Bewerkt: door Moonbeam
Geplaatst:

Froop je laat telkens weer zien wat je in je marge hebt en je overschreid ook dit keer weer je grenzen. Ik vindt het zeer prettig om naar je creaties te kijken en ik ben dus ook wel bereid om er even diep op in te kijken. Als eerste dacht ik wat is dat voor een klein plaatje, maar mijn browser blokeerde 'Javascript' van Deviantart dus dat liet even op zich wachten. Toen de afbeelding uit klapte voelde het gewoon goed, het is perfect gesmudged en de effecten die we vinden op de afbeelding zien er tip top in orde uit. Het manipuleren van de afbeelding is ook aardig gelukt alleen vindt ik hem wel wat te scherp, maar dat geeft ook weer zo'n gevoel van: 'Ruwe gitaar speler in muur'. Misschien raar te omschrijven, maar het is nou eenmaal zo. De kleur combinatie in de achtergrond heeft ook een strak en effectief gevoel. Het vormt samen een geheel compleet gevoel. Ook de afbeelding is goed gekozen, want ik vindt muziek toch nog altijd het mooiste van de wereld en als je dat goed kan bewerken dan slaat dat direct aan. Over het font hoef ik ook maar niet te zwijgen, want het combineert gewoon erg goed. Ik vindt dit toch wel één van de mooiste creaties die jij hebt gemaakt Froop, proficiat en ook voor jouw: Beste Graphicus + (Forum Awards).

• Font: 9
  • Achtergrond: 8.5
  • Smudge: 9.5
  • Filters: 8.5
  • Afbeelding: 8.5
  • Indruk: 9
  • Kleurgebruik: 9.5
  • Subtotaal:9.3

_O_

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...