gamer_edo Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 als ik sa wil instaleren krijg ik altijd een fout in het midden van de instalatie dan komt er "cyrilische fout data2.cab "ofzoiets kan iemand mij helpen plzzz ik heb sa al een maand ni kunnen spelen Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 als ik sa wil instaleren krijg ik altijd een fout in het midden van de instalatie dan komt er "cyrilische fout data2.cab "ofzoietskan iemand mij helpen plzzz ik heb sa al een maand ni kunnen spelen Ik heb dan slecht nieuws voor je, want je moet waarschijnlijk nog langer wachten. Ik heb wat voor je rond gezocht, en het probleem komt zeker vaker voor. Maar het blijkt nu dat dit onherstelbaar is, met andere woorden; je zult waarschijnlijk een nieuwe moeten kopen. Je kan nog proberen hem voorzichtig schoon te maken met een heel zacht doekje en een drupje water. Check ook of je DVD/CD vol met krassen en/of scheuren zit. Zie »hier« de gevonden zoekresultaten. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 als ik sa wil instaleren krijg ik altijd een fout in het midden van de instalatie dan komt er "cyrilische fout data2.cab "ofzoietskan iemand mij helpen plzzz ik heb sa al een maand ni kunnen spelen Dit komt waarschijnlijk doordat je DVD-rom veel krassen bevat. Dit helaas niet te verwerken, en je zou waarschijnlijk een nieuwe DVD moeten kopen. Het zou ook kunnen dat hij gewoon vuil is. Dan zou je met een zachte, natte doek proberen de DVD schoon te maken. Uiteraard wel een schone. Daarna drogen met een schone, droge doek. Maar ik vrees het ergste, en dan zou je een nieuwe San Andreas moeten kopen. EDIT: Matthijs is weer eens te snel... Reageren
gamer_edo Geplaatst: 18 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2006 en kan je die krassen dan wegdoen ergens ofzo eer zitten megaveel krassen op (ik heb een laptop kan het daaraan liggen) Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 en kan je die krassen dan wegdoen ergens ofzoeer zitten megaveel krassen op (ik heb een laptop kan het daaraan liggen) Wat ik al vermoede klopt dus. Die krassen zijn dus hoogstwaarschijnlijk de oorzaak van jou foutmelding. Ik vrees dat dit niet meer te verhelpen is. Zoals ik al zei, kun je het nog proberen met een zacht doekje en een drupje water. Die kans schat ik echter klein in, gezien het grote aantal krassen. Een nieuwe kopen is de enige oplossing denk ik. Reageren
gamer_edo Geplaatst: 18 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2006 bedankt voor de hulp YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE bedankt voor de tip van de zakdok en water hij doet het weer >>> Door Dutchy3010: Dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik voortaan even de edit-functie. Gelukkig dat hij het weer doet .<<< Reageren
Las Vegas Geplaatst: 8 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2007 (bewerkt) Mijne deed het net ook niet. met een vaatdoek met water en hij instaleert weer Bewerkt: 8 oktober 2007 door Las Vegas Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.