Da Phoenix Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2006 (bewerkt) Ik heb een probleempje als ik vice city wil installeren dat krijg ik een fout met data2.cab op de CD-ROM ik moest opnieuw installeren omdat ik een mod had geinstaleerd en die niet werkte en ik zo dom was om geen back-ups te maken ik heb de LEGALE versie. bij de Bart Smit gekocht ik heb de eerste paar maanden gewoon kunnen spelen. zou iemand mij kunnen helpen. of data2.cab van zijn eigen install cd-rom kunnen kopieren naar mij. want ik mis Tommy Vercetti EDIT: dit is de foutmelding Bewerkt: 18 november 2006 door PHXRMX91 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2006 Toeval. Ik heb krap 5 minuten net iemand geholpen die hetzelfde probleem had bij San Andreas. Bij hem is hoogstwaarschijnlijk de DVD/CD kapot. Ik heb wat namelijk rond gezocht, en er waren meerdere met dit probleem, maar de enigste oplossing was eigenlijk een nieuwe kopen. Wat je nog kan proberen; met een schone en zachte doek je CD schoonmaken. Een druppel water is meer dan genoeg. Het kan gewoon zijn dat je CD vuil is, maar check hem nog even na op krassen en/of scheuren. Ik heb »hier« nog wat topic voor je. Het bestand zelf is vrij groot geloof ik. Ik weet niet of iemand überhaupt zin heeft om zpiets te uploaden.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Da Phoenix Geplaatst: 18 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 november 2006 Bedankt maar hij doet het niet Nu morgen een nieuwe kopen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Black Admiral Geplaatst: 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2007 Schoonmaken helpt echt! Bij mij doet hij het weer! Heel erg bedankt iedereen! Jippie! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.