Time Fighter Geplaatst: 10 november 2004 Rapport Geplaatst: 10 november 2004 ik snap niet wat je moet doen bij die missie van caterina: firts date ofzo dan moet je de paardenrace overvallen Reageren
pottevijn Geplaatst: 10 november 2004 Rapport Geplaatst: 10 november 2004 deze is juist de gemakkelijkste , je moet gewoon een shatel plakken aan de deur en dan zal ie ontploffen ( let op dat je catarina niet opblaast ) en dan kan je de kluis leegroven en wegrijden Reageren
MrSelected Geplaatst: 10 november 2004 Rapport Geplaatst: 10 november 2004 Die heb ik net gedaan. Écht simpel. 1 bom op de deur plakken, catarina naar achteren duwen. ( voor het geval dat.. ) en dan met wapen verwisselen de detonator zoeken. ( zo een afst. bediening ) en daarop klikken. ( ga naast catalina staan ofzo.. ) Reageren
Time Fighter Geplaatst: 10 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2004 merci het is gelukt :lol: Reageren
JeroenOscar Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 heej, ik heb geen flauw idee waar die missie first date is, kan iemand mij helpen? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 heej, ik heb geen flauw idee waar die missie first date is, kan iemand mij helpen? Het is niet echt een missie, maar het is een soort van cut-scene waarin je als het ware kennismaakt met Catalina. Na die cut-scene krijg je dan keuze uit 4 targets die je willekeurig kan doen. Je vindt Catalina in Dillimore bij dit teken: . De missie is volgens mij beschikbaar na 'King in Exile'. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.