solique Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 Weer een nieuwe van mijn kant. Reageren
Froodooo Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 Zo op het eerste gezicht een drukke Sig. Het bevat in totaal heel wat kleurtjes, maar die passen ook wel redelijk goed bij elkaar, als ik het heb over de render en de achtergrond. Zo te zien heb je gewerkt met een Motion Blur en/of een Gaussian Blur effect om de achtergrond op te vullen met de kleuren van de render. Dan de achtergrond maar even bekijken. Op zich een mooie Grunge achtergrond, alleen het hele zwarte plekje linksonderin vind ik niet zo heel mooi, dat steekt een beetje af tegen de rest van de achtergrond. Met een witte brush zou je daar overheen kunnen gaan om het wat lichter te maken. De render ziet er wel leuk en natuurlijk angstaanjagend uit. Over het algemeen toch wel een redelijke Sig. Cijfers Eerste indruk: 7.5 Achtergrond: 7.3 Kleuren: 7.8 Render: 8 Effecten: 7.5 Tekst: 7 Originaliteit: 6.5 Algehele indruk: 7.5 Eventuele bonus: 0.1 Aantal sterren: Dat is een 7.5 voor deze Sig van jouw. *** Hoogste rate ooit: Road Trip - Space Design! van Levi. Cijfer: 9.6. *** Reageren
BigM Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 Zeer weinig op aan te merken ik vind hem namelijk gewoon niet mooi Rate 5,5/10 Reageren
Crankeye Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 Ik vind hem iets te druk, misschien komt dat omdat je een kleine sig hebt... Ik zou de tekst ook ergens anders/weg laten. Verder vind ik het een mooie sig, 8/10 Reageren
.Antonio Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 Zeer weinig op aan te merkenik vind hem namelijk gewoon niet mooi Rate 5,5/10 Geef ff een tip wat hij beter kan doen, anders maakt hij het ook nooi goed... maar wat zij zeggen boeit me niet... ik vind hem vet, mooi dat C4D effect, mooie border, mooie achtergrond... Je had nog wel wat meer effects kunnen toevoegen, maar verder goed: 8/10 Reageren
solique Geplaatst: 19 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2006 Hoeft niet perse natuurlijk tips te geven. Ieder zijn eigen mening. Maar vindt hem zelf ook wat te druk. Maar achjah. Thnx voor de tips & comments Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.