Ferre Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 (bewerkt) #1 #2 #3 Origineel (huge) Bewerkt: 19 november 2006 door Ferre Reageren
BigM Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 (bewerkt) (weer jaloers) zonder overdreven te doen kan ik zeggen dat: ik ze helemaal geweldig vind gewoon erg mooi gedaan ziet er gewoon goed uit en is de topscore van de rate van 10/10 helemaal waart Bewerkt: 19 november 2006 door Speciial_marc.5 Reageren
Crankeye Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 Ik vind ze wel mooi, vooral omdat jij een van de enigste op het Graphics forum bent die met Real People Renders werkt. Ik vind hem echt mooi. 9/10 Reageren
Ferre Geplaatst: 19 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2006 (bewerkt) Ik vind ze wel mooi,vooral omdat jij een van de enigste op het Graphics forum bent die met Real People Renders werkt. Ik vind hem echt mooi. 9/10 Ik ben echt niet de enige hoor. Hier meer een Photoshop-edit van een artwork: Origineel (huge) Willen jullie een tutorial van de VforVendetta? Bewerkt: 19 november 2006 door Ferre Reageren
Crankeye Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 Hmm, de derde vind ik niet zo heel top... Misschien kun je toch wat andere kleuren gebruiken? En ja, die tutorial mag er van mij zijn Reageren
.Antonio Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 Wow, serieus, jij kan echt vet goed photoshoppen, ik vind het echt knap hoe je dat doet... 1e: Mooie effecten, mooi dat licht effect en goed je naam erin gezet 10/10 2e: Heel knap gemaakt, mooie kleuren en goed de text... alleen jammer dat die 'sambas' oranje zijn... 9/10 3e: Mooi licht gebruik... mooi kleur gebruik... 10/10 Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 (bewerkt) Prachtig! Echt super mooi! Dit zijn de mooiste signatures die ik in me hele leven heb gezien. Dat meen ik echt. Eerste Signature - Deze signature vind ik het mooist van de drie. Wat je met de kleuren hebt gedaan is erg mooi, het past precies bij het geheel. De brushes en de tekst zijn ook erg passend. Ik kan ook geen enkele fout ontdekken. Je hebt geen border om de signature gedaan. Ik neem aan dat je dat bewust hebt gedaan en ik vind het ook een goede keuze. Als ik de signature een cijfer zou moeten geven dan zou het een 10/10 worden. Tweede Signature - Deze signature is ook erg mooi. De nadruk op het oranje is ook erg leuk. De tekst is daarom ook erg mooi. De brushes zijn ook weer mooi en passend. Deze signature krijgt van mij een 9,8. Derde Signature - Deze vind ik niet zo heel erg mooi. Mischien omdat het een tekening is. Maar ik vind het in ieder geval niet erg indrukwekkend. De moeite die je hebt gedaan om het plaatje te veranderen vind ik op zich wel erg goed. Om de signature indrukwekkender te maken kan je mischien één van de randen afronden. Iets zoals je hier hebt gedaan. Zoals de signature er nu uit ziet geef ik heb een 7,6. Ga vooral zo door met signatures maken. Je kunt er nog geld mee verdienen. Meld je anders eens aan voor een tv-zender, die hebben ook photoshoppers nodig . Nee, grapje... . Even serieus, je bent erg veel vooruit gegaan de laatste tijd. Je kunsten zijn erg indrukwekkend. Bewerkt: 19 november 2006 door Twenty Eyes Reageren
Ferre Geplaatst: 20 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2006 De derde was een uitprobeersel. Als maker vind ik hem aardig geworden, maar dat komt zeker door de tijd Reageren
Crankeye Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Geplaatst: 20 november 2006 Ik heb nog eens een keer gekeken naar de derde, en het valt me op dat de kwaliteit beter 'Voelt'. Hij is erg goed gelukt, als je de Originele eens goed bekeken hebt. 8/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.