Zeemeeuw_5 Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 Ik vind het bij GTA-games altijd het leukste om gewoon meteen alles unlocked te hebben, en alles te kunnen doen. Gewoon wat politie-achtervolgingen doen en zo. Dus heb ik een 100% save gedownload. Als ik deze wil laden, gaat het spel nadat het laadbalkje vol is gelopen terug naar het bureaublad, met de melding dat er een fout in het programma is opgetreden. Wat moet ik nu doen? Reageren
Froodooo Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 Je hebt tegenwoordig San Andreas in de versie 1 en 2. Waarschijnlijk heb jij voor jouw versie een verkeerde savegame gedownload. Dus bijvoorbeeld: jij hebt versie 1, maar je hebt een 100% savegame van versie 2 gedownload. Andersom kan natuurlijk ook. Ik heb hieronder twee bestandjes staan, één voor versie 1 en één voor versie 2. Probeer ze allebei maar eens, ééntje zal vast wel lukken! Savegame van Versie 1 Savegame van Versie 2 Reageren
japie13 Geplaatst: 20 december 2006 Rapport Geplaatst: 20 december 2006 ik heb allebei de versies gedownload, alleen er komt nog steeds een fout-error Reageren
j0ry Geplaatst: 20 december 2006 Rapport Geplaatst: 20 december 2006 als ik vragen mach is het voor de pc of ps2 voor pc denk Ik Reageren
japie13 Geplaatst: 20 december 2006 Rapport Geplaatst: 20 december 2006 als ik vragen mach is het voor de pc of ps2 voor pc denk Ik lijkt me logisch, voor de PC natuurlijk. het is me al gelukt, ik had de n00bmode op opended up staan, nu doet ie het wel. toch bedankt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.