Jump to content

laatste missie

60

Recommended Posts

hallo ik wil graag de laatste missie graag weer eens spelen (keep your friends close) en de maliboe club missie (the job) heeft iemand een save game alvast bedankt

als dit al bestaat sorry dan :cab: ik heb veral gezocht maar kreeg hele tijd van die blokjes en rare rondjes op een scherm

gr 60 cent :sigaar:

Delen op andere websites

Om dit soort vragen te voorkomen hebben SummerBase, Typhoon, -Matthijs- en Ruurd31 een heel mooi topic aangemaakt waar je elke savegame kan downloaden die je maar wilt. De savegames hebben allen betrekking op de storyline van Vice City en de naam van de savegame geeft aan welke missie het laatst voltooid is. Als jij bijvoorbeeld 'Keep Your Friends Close' wilt spelen zul je de savegame moeten downloaden die voor degene staat met de juiste missienaam. In jouw geval is dat dus 'Cap the Collector'. Het desbetreffende topic kun je hier vinden.

Delen op andere websites

In dit topic kun je een savegame vinden waarmee je de missie The Job en Keep your Friends Close kan spelen. In deze post van Typhoon kan je de savegame vinden. Je moet de savegame The Driver downloaden. De missie The Driver is natuurlijk al gedaan. Je kan dan zo aan de slag met de missie The Job. Je moet wel nog zelf een aantal missies uitspelen om Keep your Friends Close uit te kunnen spelen. Ik had nog verder op het forum voor je gezocht, maar dit is de beste savegame die ik voor je kon vinden. In deze post van SummerBase kan je de uitleg vinden hoe je de savegame uitpakt met Winrar en hoe je uiteindelijk de savegame kunt stoppen in de map GTA Vice City User Maps. Als je de savegame uitpakt dan vind je ook een readme file erbij.

Ik wens je alvast veel plezier met de savegame. :cya:

Delen op andere websites

als ik 1 douwload komt er te staan opslaan maar waar moet ie opgeslagen worden, ik snap de uitlech niet

Je moet zelf een plaats uitkiezen waar je het Winrar bestand wil opslaan. Je kunt hem bijvoorbeeld opslaan bij Mijn Documenten of je zet hem op het bureaublad. Je moet een makkelijke plaats voor jezelf uitkiezen waar je het Winrar bestand wil opslaan. Als je de savegame hebt uitgepakt, dan moet je de savegame uitpakken met Winrar. Je drukt met je rechtermuisknop op het bestand en dan moet je drukken op archive. Dan heb je de savegame uitgepakt. De uitgepakte savegame moet uiteindelijk in de map GTA Vice City User Files worden gestopt.

Edit: Ik let niet echt goed op. :bonk: Ik had niet gezien dat Typhoon al antwoord gaf in dit topic.

Bewerkt: door Colonel Cortez
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...