Scarcetti Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2006 weet iemand misschien of gta vc stories ook op playstation 2 komt thanks Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mertin Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2006 (bewerkt) waarschijnelijk komt hij niet op PS2 en dat ben ook blij mee stel dit soort vragen in het algemeene vragen topic Bewerkt: 19 november 2006 door mertin Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BangBros Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2006 Beste O.G. het is al heel lang bekent.. of er gaan geruchten rond dat GTA Vice City Stories NIET op de PS2 uitzal komen het is speciaal voor de PSP omdat het zogenaamd ''Stories'' heet maar daar geloof ik niks van want als het ''Stories'' heet waarom zou GTA LCS wel uitkomen voor op de PS2 en VCS niet? dus ik denk dat het wel uitzal komen.. voor de PS2 het is gewoon even afwachten Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarcetti Geplaatst: 19 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 november 2006 (bewerkt) oke ik zal al beginnen te sparen Bewerkt: 19 november 2006 door O.G. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mertin Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2006 (bewerkt) OKe als ik jouw was zou ik ook beginnen te sparen Bewerkt: 19 november 2006 door mertin Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigM Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2006 neehoor het is een psp exclusif houden zo koop maar een psp iets moet wel speciaal aan dat ding blijfen dus ik vind niet dat hij naar ps2 moet Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BangBros Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2006 Speciial kan je me uitleggen hoe je bij naam ''Speciial marc.5''komt? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2006 Nee hij komt niet uit op de PS2 dit is ook algemeen bekent de PS2 is al te oud de PS3 komt al over een paar maanden uit mischien komt tie daar op uit. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j0ry Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2006 neey weet ik zoo is zoo al ze zij bezig met gta iv Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cencicodis Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2006 Ja zoals denkaanhenk zegt hij zal niet meer op de PS2 komen want hij zal waarschijnlijk over een half jaar uitkomen op een andere console en over 6maand is de PS3 al uit maar dit is niet bevestigd hij kan misschien nog op de PS2 komen maar het zal een voorkeur zijn als R* ze op de PS3 maken hoor. Cencicodis Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2006 Ja zoals denkaanhenk zegthij zal niet meer op de PS2 komen want hij zal waarschijnlijk over een half jaar uitkomen op een andere console en over 6maand is de PS3 al uit maar dit is niet bevestigd hij kan misschien nog op de PS2 komen maar het zal een voorkeur zijn als R* ze op de PS3 maken hoor. Cencicodis Dit lijkt mij erg onwaarschijnlijk, omdat het bevestigt is dat hij niet op de PS2 komt. Dit komt mede omdat LCS geen groot succes was op de PS2. Hij wordt goed verkocht op de PSP, en ze lopen niet heel veel geld mis als hij niet op de PS3 uitkomt. Als hij wel uit gaat komen op de PS3, deze kans acht ik erg klein, dan kan je hem als nog beter kopen op de PSP, hiermee bespaar je een paar honderd euro. Tegen de tijd dat de PS3 betaalbaar is (ongeveer 300 euro) zijn GTA IV en misschien San Andreas Stories al lang uit. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blizz Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2006 San Andreas Stories? Dat kan de PSP toch niet aan?? VCS kan hij bijna niet aan (radiozenders haperen). Misschien dan 1 stad van San Andreas. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2006 De Sony PSP kan GTA Vice City Stories wel aan hoor alleen de Save Game neemt MB in één Save Game neemt slechts 1 MB in. Het ligt vast aan je Sony PSP als de Radiozenders haperen want bij mij is dit niet. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2006 San Andreas Stories? Dat kan de PSP toch niet aan?? VCS kan hij bijna niet aan (radiozenders haperen). Misschien dan 1 stad van San Andreas. In een interview met Gordon Hall (President van Rockstar Leeds) heeft Hall verteld dat Rockstar Leeds plannen heeft voor een San Andreas Stories. Maar ga nou niet opeens vol in spanning zitten en je zitten verheugen, want het is niet officieel aangekondigd. Mocht er toch een San Andreas Stories komen ben ik wel benieuwd hoe ze dit gaan doen; het ligt er niet aan dat de PlayStation Portable dit wel of niet aankan, maar aan het UMD-schijfje (Universal Media Disc). Maar goed we zullen wel zien, laten we eerst toch eens genieten van de huidige top-game: GTA Vice City Stories! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rickos Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2006 Ik denk dat het misschien wel mogelijk is aangezien mensne toen gta vc uit was ook al dachten dat de ps2 bijna geen betere gta meer kon maken en toen kwam gta sa die was nog een stukje groter oef ik weet niet of de psp een evengrote game als sa aan kan maar in de buuurt komen ze ik gok dat het iets van las venturas stories wordt ofzo sa stroies is een beetje aan de grote kant Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts