Boris H. Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2006 San Andreas Stories? Dat kan de PSP toch niet aan?? VCS kan hij bijna niet aan (radiozenders haperen). Misschien dan 1 stad van San Andreas. In een interview met Gordon Hall (President van Rockstar Leeds) heeft Hall verteld dat Rockstar Leeds plannen heeft voor een San Andreas Stories. Maar ga nou niet opeens vol in spanning zitten en je zitten verheugen, want het is niet officieel aangekondigd. Mocht er toch een San Andreas Stories komen ben ik wel benieuwd hoe ze dit gaan doen; het ligt er niet aan dat de PlayStation Portable dit wel of niet aankan, maar aan het UMD-schijfje (Universal Media Disc). Maar goed we zullen wel zien, laten we eerst toch eens genieten van de huidige top-game: GTA Vice City Stories! Kun je een bron hiervan geven? Ik ben wel benieuwd! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BangBros Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2006 ik vind dit nergens op slaan hoor waarom maken ze dan een PSP als het toch zo'n slap ding is:S geef je niks voor niks 200 euro uit aan dat PSP Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WWEGTA Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2006 Het ligt denk niet echt aan de PSP maar aan de UMD, misschien komt er nog wel een ander schijfje dat meer aankan en in de PSP past. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Antonio Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2006 Nee, hij blijft op de psp volgens mij. Dus niet op de com, xbox of ps Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mertin Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2006 Gta vice city stories is pas uit en jullie gaan al kijke voor een San andreas stories kijken geniet eerst van gta vcs!! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SummerCamp Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2006 Inderdaad juig maar niet te vroeg over San Andreas Stories geniet van de mooie missies van GTA Vice City Stories Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha-Ran Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2006 ik vind dit nergens op slaan hoor waarom maken ze dan een PSP als het toch zo'n slap ding is:S geef je niks voor niks 200 euro uit aan dat PSP hallo een ps1 en ps2 kun je niet overall mee nemen en een psp wel en trouwens R* gebruikt de psp voor betere graphics te maken, denk een na man Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchpet Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2006 Ik wil vicecity stories ook wel hebben maar ik ga er geen psp voor aanschaffen, weet iemand hoe ik de game anderes kan spelen? als je het weet pm mij ok? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wijst Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2006 Ik wil vicecity stories ook wel hebben maar ik ga er geen psp voor aanschaffen, weet iemand hoe ik de game anderes kan spelen?als je het weet pm mij ok? meschien ooit eens bij de intertoys daar staan meestal psp's meschien zit er ooit een keer gta vice city stories in en dan heel de dag spelen ( tot ze je de winkel uitzette haha ) :P Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts