Tha-Ran Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 Ik wou vanmiddag ff basketball spelen, maar er is geen ball en ik kan ook niet spelen. Weet iemand wat dat is en of dat normaal is, terwijl je hem hebt uitgespeeld, nou ik hoor het wel, greettzzz, Roneri Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 Ik wou vanmiddag ff basketball spelen, maar er is geen ball en ik kan ook niet spelen.Weet iemand wat dat is en of dat normaal is, terwijl je hem hebt uitgespeeld, nou ik hoor het wel, greettzzz, Roneri Dan heb je waarschijnlijk last van een veel voorkomende glitch in het spel. Als je hebt opgeslagen in Madd Dog's Mansion, dan kan je helaas niet meer basketballen. Deze glitch is niet op te lossen, en je zou om weer te kunnen basketballen helaas overnieuw moeten beginnen. Als je niet opslaat bij Madd Dog's Mansion, dan kan je gewoon heel het spel basketballen. Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 (bewerkt) Heb je misschien gesaved in mad doggs mansion?? Als je het wel hebt gedaan kun je jammer genoeg geen basketbal meer spelen. Het is een stomme glitch. EDIT: dutchy was me voor . Bewerkt: 19 november 2006 door Carl_Johnson2 Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 19 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2006 ja waarschijnlijk wel ja nou ja, gewoon pech Reageren
Thundercover Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 Moet je basketballen om de 100% te halen? (Hopelijk niet, want ik heb wel eens in Mad Doggs Mansion gesaved) Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 Moet je basketballen om de 100% te halen? (Hopelijk niet, want ik heb wel eens in Mad Doggs Mansion gesaved) Nee hoor. Basketballen behoort gewoon tot de minigames in San Andreas. Andere voorbeelden van minigames zijn biljarten, of die videogames. Reageren
Typhoon Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 (bewerkt) ja waarschijnlijk wel ja nou ja, gewoon pech Ja dat is inderdaad jammer voor je, maar er is nog een mogelijkheid om het te doen, je hebt hier wel een nieuwe savegame voor nodig. Ik zie dat je het spel al 100% hebt uitgespeeld, dus je zou eventueel een nieuwe 100% savegame kunnen downloaden, je kan ook een savegame na een bepaalde missie downloaden. -Savegame per missie voor Versie 1 -Savegame per missie voor Versie 2 -100% Savegame Versie 1 -100% Savegame Versie 2 Je zet de savegames gewoon in Mijn Documenten --> GTA San Andeas User Files. Het kan wezen dat bij 1 van deze savegames ook al de 'Basketball glitch' is opgetreden, maar dit weet ik niet zeker. Je kan het altijd proberen zodat je nog even basketballen kunt! EDIT: @VWO'er, roneri heeft hem ook op de PC, en als je mijn uitleg ziet is het logisch dat het voor de PC is. Bewerkt: 19 november 2006 door Typhoon Reageren
.Timothy Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 ja waarschijnlijk wel ja nou ja, gewoon pech Ja dat is inderdaad jammer voor je, maar er is nog een mogelijkheid om het te doen, je hebt hier wel een nieuwe savegame voor nodig. Ik zie dat je het spel al 100% hebt uitgespeeld, dus je zou eventueel een nieuwe 100% savegame kunnen downloaden, je kan ook een savegame na een bepaalde missie downloaden. -Savegame per missie voor Versie 1 -Savegame per missie voor Versie 2 -100% Savegame Versie 1 -100% Savegame Versie 2 Je zet de savegames gewoon in Mijn Documenten --> GTA San Andeas User Files. Het kan wezen dat bij 1 van deze savegames ook al de 'Basketball glitch' is opgetreden, maar dit weet ik niet zeker. Je kan het altijd proberen zodat je nog even basketballen kunt! Je vergeet erbij te zeggen dat dat alleen voor de PC is.... Reageren
Thundercover Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 (bewerkt) Moet je basketballen om de 100% te halen? (Hopelijk niet, want ik heb wel eens in Mad Doggs Mansion gesaved) Nee hoor. Basketballen behoort gewoon tot de minigames in San Andreas. Andere voorbeelden van minigames zijn biljarten, of die videogames. Mooi, dan kan ik hem gewoon 100% uitspelen. Maar gelukkig heb ik hem voor de pc, dus ik kan altijd nog een savegame downloaden Edit: Ik kan toch nog basketballen (ik heb het even getest) Bewerkt: 22 november 2006 door thundercover Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.