DJ-JoeY Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 (bewerkt) >>> Door NandroDavids: De mod is dan wel voor Vice City, ik vind dit topic meer thuishoren in de Modding Showroom...bij deze dus verplaatst<<< DJ - JoeY Proudly Presents!! Het GTA - GAMES.NL / GTAFORUM.NL CAFE!! Naam Mod : DJ - JoeY's GTA-GAMES.NL/FORUM CAFE Verplaatst : De Pizza Tent .. In Vice Point GTA : VICE CITY GTA-GAMES.NL ONLY ? : JA MAN!! _____________________________ Screens : ____________________________ Ik ga Binnenkort de vloer ook veranderen!! En er komen meer GTA-GAMES gebouwen!! ____________________________ Downloaden ? Via Rapidshare Via Badongo Of Via De GTA-GAMES Server : GTA_GAMES_CAFE.zip Bewerkt: 19 november 2006 door NandroDavids Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 Leuke mod maar de textures konden beter kga um niet downoaden want me VC is allang dood . Reageren
MrKooKie Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 Het is een beetje te druk, qua plaatjes in je café. Reageren
erterer0 Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 Erg leuk gemaakt, maar dat gtagames bord boven de ingang zuigt een beetje, voor de rest is de mod erg goed, ik doe VC wel niet meer... 9/10 KUTGW. Reageren
DJ-JoeY Geplaatst: 20 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2006 Ja Weet Ik .. Het is ook nog maar 1 beta'tje Dus Wees Gewaarschuwd Reageren
Jorge_F Geplaatst: 21 november 2006 Rapport Geplaatst: 21 november 2006 Ik ben niet echt onder de indruk . Misschien eerst wat meer experimenteren met texture modding voordat je iets showed. Je krijgt pas echt respect als je een mod uitbrengt wanneer hij op en top geweldig is. Dus geen texture foutjes, maar een mooi geheel . Reageren
Wazuup Geplaatst: 21 november 2006 Rapport Geplaatst: 21 november 2006 Ik ben bang dat ik met Jorge mee moet gaan. Leuk dat je een beetje aan het proberen bent geweest met TXD'tjes DJ-Joey, maar als je een mooi resultaat wilt krijgen kun je niet simpelweg elk plaatje met elk plaatje vervangen. Bijvoorbeeld het GTAGames.nl logo, dat is inelkaar gedrukt omdat de resolutie van de afbeelding niet hetzelfde was als de resolutie van de orginele afbeelding. Hetzelfde is op het pizzabord op het dak gebeurt, het is niet eens leesbaar wat er staat. Ik wil je absoluut niet afkraken, maar houdt rekening met de reden dat mensen een mod downloaden; namelijk omdat het een verbetering of grappig is, in ieder geval niet omdat ze allerlei in elkaar gedrukte plaatjes willen Reageren
PJM Geplaatst: 21 november 2006 Rapport Geplaatst: 21 november 2006 Jorge_F zei: Ik ben niet echt onder de indruk .Misschien eerst wat meer experimenteren met texture modding voordat je iets showed. Je krijgt pas echt respect als je een mod uitbrengt wanneer hij op en top geweldig is. Dus geen texture foutjes, maar een mooi geheel . Agree... Leuk idee, maar matig uitgewerkt. Zorg er bijv. voor dat de textuur op het bord boven de ingang goed past. Reageren
DJ-JoeY Geplaatst: 22 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2006 :$ Maar Ja ik het is nog maar me EERSTE mod en ik ben er wel trots op weetje Reageren
PJM Geplaatst: 22 november 2006 Rapport Geplaatst: 22 november 2006 Ja, maar mijn commentaar (En dat van de andere denk ik ook) is ook echt niet bedoelt om je af te zeiken ofzo hoor Het zijn gewoon tips zodat je er iets van leert en je deze mod en ook je mods die zullen volgen beter kan gaan uitwerken... Reageren
DJ-JoeY Geplaatst: 22 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2006 ik ben gelukkig niet zo'n gozer die meteen de afkrakers van het forum proberen te zetten Je boft met me ? Reageren
Puma Geplaatst: 23 november 2006 Rapport Geplaatst: 23 november 2006 (Als je dat kan) Ik zou het model veranderen, zodat je een rechthoekig bord kan maken, met een groot Gta-Games logo. Ook kan je dan nog andere aanpassingen doen, zodat de textures beter kan toepassen. Maar 1 vraag: Waarom verander je ingodsnaam een pizzaria in een 'forum-café'? Niet negatief bedoeld ofzo, maar zou jíj zelf deze mod downloaden? Ikzelf zou een soort kantoor veranderen in een GtaGames/Forum vergadercentrum ofzo... dat is tenminste nog een beetje logisch.. maar een pizzaria? Reageren
DJ-JoeY Geplaatst: 23 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2006 Wrom Denk je dat ik het ook het 'cafe' heb genoemd LOGISCHHHHH!! Reageren
(b)rambo Geplaatst: 24 november 2006 Rapport Geplaatst: 24 november 2006 ziet er echt belagelijk slecht uit mischien id om pizatent weg te gooien en er een echt cafe van te maken. nieuwe moddels creeren mischien wel wat meer werk maar zeker weten mooier. mischien leuk id om gta versie van mta te maken voor dit forum (zou wel origineel zijn met ons eigen cafe) Reageren
DJ-JoeY Geplaatst: 24 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2006 Dat is onmogelijk want MTA is VERPLICHT te spelen met een Orginele VC dus ook zonder mods enz voor snap je maar ik vindst het wel logisch Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.