Jump to content

missie indesert

Recommended Posts

Geplaatst:

ik kan de missie 'monster' in de desert niet halen ik heb altijd 7minuten ipv 6

kan iemand me helpen plzzz :engel: en ken er geen cheats voor (op pc)

Geplaatst: (bewerkt)

Hey gamer_edo, :)

Als je de missie start probeer dan niet te snel te rijden en doe het dus rustig aan. Als je op een gegeven moment op de weg moet rijden, probeer de bestuurders te ontwijken en dan even sprinten. Als je steil naar boven moet rijden, geef dan plankgas. Je moet goed uitkijken voor obstakels dus ga niet te snel. Rijd ook weer niet te langzaam anders kom je te laat binnen. Probeer op een vlak zonder obstakels plankgas te geven. Kijk ook goed uit voor heuveltjes, want anders verlies je je gewicht en dan ga je een ravijn enzo. Doe de missie niet als het regent, want anders verlies je snel grip.

Als de missie echt niet lukt, kan je nog altijd je savegame uploaden en dan in dit Subforum Posten.(Lees wel eerst de Regels)

Succes! :)

Bewerkt: door Barcelona
Geplaatst:

doe het gewoon lekker rustig aan , en rem met de handrem , zo heb ik het gedaan , en probeer niet eerste te worden , de kans is groot dat je dan overkop gaat , de laatste is ook goed (zorg wel dat je eindigt onder 6 min) , het heeft geen enkel invloed op het verloop vh spel.

Geplaatst:

Op een Monster zit geen handrem :puh: Als je op 'de handremknop' op PC weet ik het niet maar op de PS2 is deze R1 gaan je wielen dubbel draaien, dus makkelijker sturen, je achterwielen draaien dan mee met je voorwielen. Dus er zit geen handrem op de Monster.

Het is 'spatie' op de PC, en X op de xbox, voor de mensen die het op de Xbox hebben. Ik weet niet precies wáárdoor het fout gaat, maar als je over de kop gaat, rijd rustig aan, maar ook weer niet te langzaam, rijd over de weggetjes, af en toe een beetje afsnijden, en als je te hard gaat bij bochten afremmen. Veel Succes! En laat het me weten als hij gelukt is, hè!

EDIT:

Cheats helpen niet echt bij deze missie, maar kunnen soms lachen of handig zijn. Ikzelf was er eerst heel erg aan verslaafd, maar op de een of andere manier ben ik er vanaf gekomen en cheat ik eigenlijk nooit meer. Maar cheats kan je altijd hier vinden.

Bewerkt: door wakkiegeslacht
Geplaatst:
ja maar welke cheats kan ik gebruiken voor deze missie

Voor deze missie zijn niet echt cheats te bedenken. Voor andere racemissies, zoals bijvoorbeeld Wu Zi Mu, kan je de cheat gebruiken om auto's te laten vliegen. Dan kan je met 10 km/uur nog wel de race winnen. Maar helaas is deze race niet tegen tegenstanders, maar tegen de tijd. En daar zijn helaas geen cheats voor te bedenken. De tips hierboven zijn erg goede tips. Je zou ook hier nog even een kijkje kunnen nemen. Als het echt niet lukt, kan je hem hier aanvragen, en dat doet iemand hem met plezier voor je!

Geplaatst:
Voor deze missie zijn niet echt cheats te bedenken.

Misschien de 'Relaxter rijden' cheat? Ik weet nie of je goed kan rijden, waarschiujnlijk wel indien je al in de

Desert zit :bonk: ?

Geplaatst:

Voor deze missie zijn niet echt cheats te bedenken.

Misschien de 'Relaxter rijden' cheat? Ik weet nie of je goed kan rijden, waarschiujnlijk wel indien je al in de

Desert zit :bonk: ?

Relaxter rijden is maar een relatief begrip. Volgens mij is dat de cheat waarbij de auto veel sneller op je toetsen reageert. Maar, is dat wel zo handig? Als je altijd zonder die cheat doet, ben je gewend aan het iets "zwaarder" sturen, om het zo maar even te noemen. En als je dan de "relaxter rijden" cheat gebruikt, dan is dat ineens heel anders als wat je gewend bent, en geeft het dus helemaal niet zoveel voordeel...

Hmm.. er is wel een oplossing misschien.. xD

Er is een cheat dat de tijd stil blijft staan op 21.00... maar ik weet niet of de timer van de race dan ook stopt.. of je maakt de gameplay sneller, dan kan je sneller rijden terwijl de tijd niet sneller gaat (volgens mij).. of wat je ook kan doen: verander de handling van de monster gewoon en voer 'm op!

Hier kun je een handling editor downloaden. Boven in het rijtje typ je gewoon even "Monster" en je hebt 'm (er zijn 2 verschillende monsters (of dezelfde me 2 verschillende skins)) dus je moet wel even kijken dat je de goede hebt. Zorg altijd dat je een backup hebt van de handling.cfg (staat in de data map). Nu kun je door op de knoppen van "General" e.d. te klikken dingen intypen in de daarvoor bedoelde vakjes. Nog 1 ding: Bij de "Acceleration" (volgens mij) die bij "Engine and breaking" staat, is het zo dat hoe hoger je het getal maakt, hoe sneller hij optrekt. En nog 1 ding :bonk: : Het heeft geen zin om de snelheid op 300nogwat-of-hoger te zetten, want dat werkt niet. Zet 'm op 250, dat is max. volgens mij voor San Andreas (bij mij werkt het niet tenminste).

Hier nog wat cheats die misschien kunnen helpen..

Maximum voertuig-skills

NATURALTALENT

Alle auto's hebben nitro

SPEEDFREAK

Auto's kunnen vliegen (voor sommige zijn verschillende "codes")

RIPAZHA of ITSCHITTYCHITTYBANGBANG

Voertuigen hebben extreem veel grip op de weg.

STICKLIKEGLUE (kijk uit dat je niet over de kop vliegt :puh: )

Minder verkeer in de straten

GHOSTTOWN

Gameplay gaat sneller (tijd niet)

SPEEDITUP

Cheats kunnen rare nawerkingen hebben, als je cheats gebruikt dan zullen er bij bepaalde plekken (bijvoorbeeld Toreno's huis) bijvoorbeeld geen speciale wapens meer liggen. Maar dat zijn bijzaken, dus ik houd je niet tegen om die cheats te gebruiken :N .

Succes, Grtz Puma :cya: .

Bewerkt: door Puma

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...