InneX Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 waarschijnlijk is deze vraag al eens gestelt hoor..maar ik ben nieuw hier XD klopt het dat je de story mode al bij 42% heb uitgespeelt? ik sgrok me wild dat ik inene de aftiteling zag...k wou nog doorgaan Reageren
Blizz Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 Ja, dit klopt Natuurlijk kan je ook de zij missies doen zoals paramedic, taxi,.... Als je voor de 100% gaat tenminste. Reageren
InneX Geplaatst: 19 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2006 ok dankje,,, weet je misschien of dit in vcs ook zo is? of meot ik dan ff in vcs forum posten? Reageren
60 Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 ja volgens mij moet het in ander forummaar als ik me niet vergis heb ik in een ander topic gelezen dat vcs maar tot 39% gaat...... :td: Reageren
InneX Geplaatst: 19 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2006 WHAT THE!? die gaat dus terug naar bol.com eh als me moeder merkt dat ik ehm in 1 week heb uitgespeeld heb trouwens dooie pixels Reageren
VforV Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 WHAT THE!? die gaat dus terug naar bol.com eh als me moeder merkt dat ik ehm in 1 week heb uitgespeeld OMG, omdat je de storyline hebt uitgespeeld betekend dat toch niet dat je meteen het hele spel terug weg doet? Je kan naast de storyline nog zijmissies doen of wat herrie schoppen in Liberty City. Zeg gewoon tegen je moeder dat je nog bezig bent ofzo. Of zeg er helemaal niets over. heb trouwens dooie pixels Daarvoor kan je best eens naar de winkel gaan waar je je PSP gekocht hebt, dan krijg je misschien een nieuwe als er nog garantie op is. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 De dingen naast de missies doen is vaak nog een stuk leuker dan de missies zelf. ;-) Reageren
InneX Geplaatst: 20 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2006 ow...ok k was bang dat ik niet "gebothered" kon worden om ballonne te zoeke XD maar empire missies zijn wel vet.... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.